دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خوشه طلایی – بادران؛ میزبان به دنبال انتقام

در یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ یک خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران ساوه میزبان تیم بادران خواهد بود.

خوشه طلایی – بادران؛ میزبان به دنبال انتقام

به گزارش ورزش، این دیدار در حالی برگزار می شود که خوشه طلایی با وحید بیاتلو و با 40 امتیاز  در رده ی هفتم جدول قرار دارد و تیم بادران هم با هدایت امید رضا روانخواه با 44 امتیاز صدرنشین است. طبیعی است در این بازی هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز باشند. با توجه به فاصله ی یک امتیازی تیم های هوادار و مس کرمان با بادران کسب تساوی در ساوه نمی تواند منجر به ادامه ی صدرنشینی شاگردان امید رضا روانخواه شود و از سویی خوشه طلایی با توجه به کثرت مدعیان اگر سه امتیاز این بازی را به دست نیاورد از کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر عقب می افتد. 

اما نکته ای که این بازی را به خصوص برای تیم میزبان حساس کرده تنها وضعیت دو تیم در جدول رده بندی نیست. می تواند نتیجه ای که در بازی فصل گذشته دو تیم در ساوه رقم خورده هم باشد. خوشه طلایی که با هدایت محسن عاشوری قهرمان لیگ 2 شده بود و فصل گذشته اولین حضور درلیگ یک را تجربه می کرد در هفته های پایانی شرایط بسیار خوبی برای صعود به لیگ برتر داشت اما شکست در بازی بادران این تیم را از کورس قهرمانی عقب انداخت و در هفته های پایانی هر قدر امتیاز گرفت در نهایت لیگ برتری نشد و به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. هر چند این عنوان برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کرد با بودجه ی محدود و از سویی محرومیت از میزبانی در هفته های ابتدایی قابل توجه بود. در بازی فصل گذشته دو تیم که مربی تیم خوشه طلایی محسن عاشوری و مربی تیم بادران فرهاد کاظمی بود خوشه طلایی ابتدا دو بر صفر بازی را پیش افتاد اما در ادامه 3-2 شکست خورد و همین شکست کافی بود تا خوشه طلایی را از کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر دور کند. 

حالا خوشه ای ها می توانند با یک تیر دو نشان بزنند. آنها در صورت پیروزی در بازی فردا علاوه بر ماندن در کورس قهرمانی انتقام شکست فصل گذشته را خواهند گرفت. جالب اینکه مربی تیم بادران تا پایان هفته ی بیست و پنجم محسن عاشوری بود و او در حالی که نتایج خوبی به همراه این تیم گرفت از سمت خود استعفاء کرد و جای خود را به امید رضا روانخواه داد تا فردا شاهد رویارویی این مربی با تیم سابقش نباشیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋