دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مائوریسیو پوچتینو خواهان جدایی از PSG شد

ادعای گل؛ مائوریسیو پوچتینو خواهان جدایی از PSG شد؛ گل مدعی شد مائوریسیو پوچتینو درخواست جدایی خود را به سران پاری سن ژرمن ارائه داده است.

مائوریسیو پوچتینو خواهان جدایی از PSG شد

به گزارش ورزش، در اواسط فصلی که گذشت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توماس توخل را برکنار کرد و سرمربی سابق و آرژانتینی تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت خود نشان داد. با این حال سرمربی آرژانتینی عملکرد فوق العاده ای نداشته و تنها با پاریسی ها قهرمان جام حذفی فرانسه شده است. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه نهایی به پاری سن ژرمن باختند و در لیگ فرانسه نیز پایین تر از لیل در رده دوم جدول قرار گرفتند.

مائوریسیو پوچتینو خواهان جدایی از PSG شد

اما در روزهای اخیر و بعد از پایان یافتن فصل شایعات در رابطه با آینده مائوریسیو پوچتینو قوت گرفته است. این سرمربی آرژانتینی هنوز با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که رابطه خوبی بین او و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، وجود ندارد بنابراین پوچتینو تمایلی به ادامه همکاری با تیم فرانسوی نشان می دهد.

از طرف دیگر برخی شایعات حکایت از آن دارد که باشگاه تاتنهام خواهان بازگرداندن پوچتینو به تیمش شده است. این در حالی است که رئال مادرید نیز بعد از جدایی زین الدین زیدان بدون مربی است و گفته می شود که پرافتخارترین باشگاه اروپا هم برای به خدمت گرفتن پوچتینو علاقه نشان داده است.

مائوریسیو پوچتینو خواهان جدایی از PSG شد

در همین ارتباط سایت گل مدعی شده که مائوریسیو پوچتینو امروز به شکل رسمی درخواست جدایی خود را به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارائه داده و به آنها خبر داده که دیگر نمی خواهد در این تیم مربیگری کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋