دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور سرخابی ها در ستاد انتخابات ریاست جمهوری

حضور سرخابی ها در ستاد انتخابات ریاست جمهوری

در بین نامزدهای ریاست جمهوری، فعلا فقط 2 نفر در حوزه ورزش اقدام به سازماندهی برای جلب رأی کرده اند.

به گزارش ورزش، امروز ستاد مردمی آیت الله رئیسی شاخه فناوری اطلاعات، ورزش و کارآفرینی خود را معرفی کرد که بر طبق اعلام رسمی، با حکم حامد علم الهدی رییس شورای مرکزی این ستاد ، سهیل یحیی زاده مشاور اقتصادی فعلی باشگاه استقلال و عضو کمیسیون تخصصی و تنظیم مقررات ارتباط رادیویی، به عنوان جانشین شده است.


اما به جز آیت الله رئیسی، محسن مهرعلیزاده رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و فوتبال ایران نیز از مهدی رسول پناه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس را به عنوان مشاور در کنار خود قرار داده تا از او برای جلب رأی استفاده کند.


البته در ابلاغیه رسول پناه، اشاره ای به موضوع ستاد ورزشی مهرعلیزاده نشده اما با توجه به سابقه رسول پناه، قاعدتا او برای فعالیت در این حوزه انتخاب شده است.


انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور 7 نامزد، فعلا در سطح کارزارهای انتخاباتی است و در آینده نزدیک و با جدی تر شدن مناظرات، نام های تازه ای از ورزشکاران نیز به گوش خواهد رسید.


با توجه به اینکه دولت فعلی وزارت ورزش پر حرف و حدیث و پر حاشیه ای داشته، بسیاری از شهروندان دوست دارند از سیاست هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه ورزش با خبر شوند و نام وزیر ورزش احتمالی را نیز بدانند که فعلا چیزی در این خصوص درباره هیچ یک از افراد به صورت رسمی منتشر نشده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋