دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وحید هاشمیان همان متواضع همیشگی (عکس)

وحید هاشمیان دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ در اردوی کیش در تمرینات حضور فعالی دارد.

به گزارش ورزش، هاشمیان که از ملی پوشان ممتاز تیم ملی در دهه گذشته به شمار می آید، با تجربه طولانی در بازیگری در بالاترین سطح فوتبال جهان و همچنین انجام دوره های مربیگری در شرایطی به تیم ملی اضافه شده که شاید به واسطه خصوصیات ذاتی کمتر به نقش او در تیم ملی پرداخته می شود.


هاشمیان که حالا کریم باقری هم بازی سابقش در تیم ملی و البته پرسپولیس را در کنار خود می بیند، نسبت به آقا کریم که البته بزرگتر او در فوتبال محسوب می شود، در تیم ملی و در پست مربیگری حالت پیشکسوتی دارد اما شما هرگز نمی بینید که بین این دو نفر تقدم و تأخری موجود باشد.

وحید هاشمیان همان متواضع همیشگی (عکس)


این دو چهره بااخلاق فوتبال ایران، از مهمترین سرمایه های دراگان اسکوچیچ برای صعود به دور بعد هستند و باید مورد مشورت سرمربی تیم ملی قرار بگیرند. بخصوص که در کارنامه دوران بازیگری این دو تنها حرفه ای گری و مفید الفایده بودن را به یاد می آوریم.


در عین حال نباید فراموش کرد که هاشمیان به واسطه تواضع ذاتی و کم حرف بودن، به اندازه کافی مورد اقبال رسانه ای قرار نداشته که البته این اردو و درصورت  بازی های موفقیت آمیز تیم ملی در بحرین، فرصتی برای پرداختن بیشتر به وی خواهد بود.

وحید هاشمیان همان متواضع همیشگی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋