دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت آرمناک به نقش جهان (عکس)

آرمناک پطروسیان را حتما به یاد دارید. دروازه بان افسانه ای سپاهان. دروازه بانی که سال های سال مرد شماره یک تیم اصفهانی بود و بازی های خاطره انگیزی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش، بی شک این دروازه بان ارمنی بخشی از هویت باشگاه است که نقشش در افتخارات این تیم در بازی های داخلی پر رنگ بوده است. دروازه بانی که طی سال های حضور در دروازه ی سپاهان همواره خوب بازی کرده و کمتر کسی به یاد دارد حاشیه ای ایجاد کرده باشد. از او براحتی می توان به عنوان یکی از بازیکنان موفق تاریخ تیم اصفهانی یاد کرد.

عصر امروز شاهد بازگشت او به استادیوم نقش جهان اصفهان بعد از سال های سال بودیم. او به بهانه رونمایی از سردیس دو سپاهانی فقید به اصفهان و استادیوم نقش جهان دعوت شد. محمود حریری موسس و بنیانگذار باشگاه سپاهان و محمود یاوری پیشکسوت این باشگاه.

بازگشت آرمناک به نقش جهان (عکس)

آرمناک کمی پیر شده است اما حسرت سال های سپری شده را نمی خورد به این خاطر که در دوران بازیگری همیشه سعی کرد که بهترین باشد. در حاشیه ی رونمایی از سردیس دو سپاهان قدیمی و فقید باشگاه سپاهان از دروازه بان ارمنی خود تقدیر کرد. شاخه ی گل و تابلویی با تصویر آرمناک پطروسیان به او اهداء شد. حضور آرمناک پطروسیان در استادیوم نقش جهان اصفهان خوشحالی کادر فنی تیم سپاهان را هم به همراه داشت به این خاطر که او و محرم نوید کیا و محمود کریمی و مجید بصیرت دقایقی با هم خوش و بش کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋