دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل سامان به تیم سابق و اسبق (عکس)

مهاجم تیم تراکتور دروازه  تیمی را باز کرد که سال ها در آن توپ زده است؛ هم با اسم و رنگ فعلی و هم با اسم و رنگ سابق!

گل سامان به تیم سابق و اسبق (عکس)

به گزارش ورزش، تیم های تراکتور و ماشین سازی امروز در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفته اند؛ این دیدار در نیمه اول با یک گل به سود تراکتور به پایان رسید.

تک گل تراکتور در نیمه اول را سامان نریمان جهان به ثمر رساند. او با یک حرکت پا به توپ دیدنی و پیمودن مصافتی چند ده متری خود را به محوطه جریمه ماشین رساند و با یک شوت دقیق و دیدنی از روی خط محوطه جریمه، در دقیقه 35 دروازه رضایی را باز کرد.

گل سامان به تیم سابق و اسبق (عکس)

نریمان جهان بعد از به ثمر رساندن این گل زیبا به احترام تیم ماشین سازی که سال ها در آن توپ زده، شادی گلی انجام نداد.

سامان از ماشین سازی خاطرات بسیار خوشی دارد. او در تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) چهره شده و به تیم های بزرگی چون تراکتور و پرسپولیس راه یافت. نریمان جهان در فصل 92-1391 و در حالی که رسول خطیبی هدایت گسترش را به همراه داشت، با این تیم جشن صعود به لیگ برتر را گرفت.

گل سامان به تیم سابق و اسبق (عکس)

او با گسترش روزهای خوبی در لیگ برتر داشت و سپس برای گذراندن دوران سربازی به تراکتور پیوست. بعد از پایان این دوره، سامان به ماشین سازی (نود ارومیه فعلی) پیوست و همراه با این تیم که لیگ برتری شده بود 12 بازی انجام داده و در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شد. سامان یک رفت و برگشت دیگر هم به گسترش فولاد و ماشین سازی داشت و در نهایت در نیم فصل دوم لیگ بیستم پس از یک فصل حضور در لیگ آذربایجان به تراکتور و فوتبال تبریز بازگشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋