دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره مغضوب مورینیو در آستانه تمدید قرارداد با رم

فابریتزیو رومانو مدعی شد هنریک میخیتاریان در آستانه تمدید قرارداد با رم قرار گرفته است‌.

ستاره مغضوب مورینیو در آستانه تمدید قرارداد با رم

به گزارش ورزش، هنریک میخیتاریان بعد از پشت سر گذاشتن دورانی تقریباً موفق در لیگ برتر انگلیس و تیم های منچستر یونایتد و آرسنال، در سال 2019 به شکل قرضی از جمع توپچی ها جدا شد و به رم پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند و قابلیت های بالای خود را نشان دهد.

ستاره مغضوب مورینیو در آستانه تمدید قرارداد با رم

فصل اول حضور هنریک مخیتاریان در رم بسیار خوب سپری شد؛ تا جایی که این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل 20-2019 تصمیم به دائمی کردن قرارداد این بازیکن گرفت و نهایتاً همین اتفاق نیز رخ داد و ستاره ارمنستانی در جمع رمی ها ماندگار شد. میخیتاریان در این فصل نیز نمایش‌های درخشانی از خود ارائه داد و در 34 تجربه حضور در سری آ آمار 13 گل و 10 پاس گل را از خود به ثبت رساند.

اما چندی پیش بود که به شکلی غیر منتظره ژوزه مورینیو پس از برکناری از هدایت تاتنهام به عنوان سرمربی جدید رم انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که هنریک میخیتاریان پیش از این با سرمربی پرتغالی در منچستریونایتد کار کرده بود و در آنجا هرگز رابطه خوبی بین دو نفر برقرار نبود. همین موضوع نیز باعث شد که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی میخیتاریان از رم مطرح شود.

ستاره مغضوب مورینیو در آستانه تمدید قرارداد با رم

اما حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده که مورینیو تمام اختلافات را کنار گذاشته و میخیتاریان را یکی از ارکان اصلی تیم خود می‌داند بنابراین حالا ستاره ارمنستانی در آستانه تمدید قرارداد با رم قرار گرفته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋