دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنده از کیش؛ اسکو ۱۸ آمد، بازیکنان ۱۹

مربیان زودتر از بازیکنان تمرین کردند؛ زنده از کیش؛ اسکو ۱۸ آمد، بازیکنان ۱۹؛ نخستین جلسه تمرینی تیم ملی کیش با حضور اصحاب رسانه هم‌اکنون در حال انجام است.

زنده از کیش؛ اسکو ۱۸ آمد، بازیکنان ۱۹

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ایران که آخرین اردوی آماده‌سازی خود قبل از سفر به بحرین و انجام رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی را در جزیره کیش برپا کرده، عصر امروز تمرین خود را با حضور خبرنگاران رسانه‌ها آغاز کرد.

* طبق برنامه تمرین تیم ملی قرار بود از ساعت ۱۹ آغاز شود.
* دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و تمام دستیاران او از ساعت ۱۸ در محل تمرین حضور پیدا کردند تا موانع را بچینند و کارهای تاکتیکی را مرور کنند.
* مربی کروات جدید تیم ملی ایران نیز همراه با دیگر دستیاران اسکوچیچ در محل تمرین حضور یافت.
* به دلیل گرمای شدید کیش و شرجی بودن هوا، اسکوچیچ درخواست تغییر تی‌شرت خود و دستیارانش را داشت که عوامل تدارکات تی‌شرت جدیدی را همراه خود نداشتند.
* اسکوچیچ پس از اینکه متوجه شد زمان زیادی تا شروع تمرین بازیکنان مانده، از هاشمیان درخواست کرد همراه هم پاسکاری کنند که سرمربی تیم ملی نیز در این زمان، از فرصت بهره برد و به کارهای نمایشی پرداخت.
* بیش از ۵۰ خبرنگار تمرین امروز تیم ملی را پوشش می‌دهند.
* یک هلی‌شات تمرین بازیکنان تیم ملی را تصویربرداری می‌کند.
* بازیکنان تیم ملی ایران با دو دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۹ وارد محل تمرین شدند.
* تمرین تیم ملی تنها ۱۵ دقیقه برای خبرنگاران باز است و اسکوچیچ تاکید دارد تمریناتش بیش از این زمان برای اصحاب رسانه باز نباشد.
* انصاری‌فرد قرار بود در ابتدای تمرین با اصحاب رسانه گفت‌وگویی داشته باشد که ازدحام خبرنگاران موجب شد تا این اتفاق در زمان مقرر نیفتد.
* عوامل برگزاری تمرین تیم ملی و برخی خبرنگاران تاکید داشتند که انصاری‌فرد پشت میکروفون و محل در نظر گرفته شده برای مصاحبه‌ها صحبت‌های خود را انجام دهد که مهاجم تیم ملی عنوان کرد پشت میکروفون این کار را انجام نمی‌دهد چراکه صدای او در تمام ورزشگاه و بیرون از استادیوم پخش می‌شود.

* مصاحبه کریم انصاری‌فرد با خبرنگاران با تاخیر حدودا ۱۵ دقیقه‌ای و با در دست گرفتن ۸ میکروفون توسط دو خبرنگار مقابل مهاجم تیم ملی انجام شد.

زنده از کیش؛ اسکو ۱۸ آمد، بازیکنان ۱۹

ادامه دارد...

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋