دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هاشمیان و تکرار یک تجربه بعد از 16 سال(عکس)

مربی تیم ملی فوتبال در شرایطی مشابه با 16 سال پیش قرار گرفته است.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برای صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی قطر تلاش می کند که 16 سال پیش در  مقدماتی جام جهانی 2006 هم چنین وضعیتی را تجربه کرد. در آن زمان تیم ملی برای صعود به دور دوم مسابقات مقدماتی به مشکل خورد و برای آنکه صعود کند نیاز به کسب 3 برد متوالی داشت.


از این رو برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم ملی نفراتی که مشکلاتی با فدراسیون و خودش داشتند مثل وحید هاشمیان و خداداد عزیزی را دعوت کرد تا از همه پتانسیل ها استفاده کند. از قضا وحید هاشمیان بعد از مدت ها در قطر مقابل این تیم به میدان رفت و توانست گل حساسی را نیز بزند تا تیم ملی در این مسابقه به برد برسد و امیدهایش برای صعود باقی بماند. تیم ملی در آن برهه سخت از آن مرحله صعود کرد و بعد هم مقتدرانه راهی جام جهانی 2006 شد.


حالا نیز با گذشت 16 سال وحید هاشمیان که این روزها به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارد، وضعیتی مشابه راتجربه می کند. تیم ملی در بازی های گذشته نتایج خوبی نگرفته و برای صعود به دور دوم مقدماتی جام جهانی باید پیروزی های مهمی را کسب کند. هاشمیان با توجه به تجربه بالایش نقش مهم و حیاتی را نیز در کادرفنی دراگان اسکوچیچ ایفا می کند.
او در تمرینات با انگیزه بالا حضور دارد و به دنبال تحقق رویایی است که میلیون ها ایرانی چشم انتظارش هستند.

هاشمیان و تکرار یک تجربه بعد از 16 سال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋