دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رقابتهای گروه ایران بدون تماشاگران برگزار خواهد شد

رقابتهای گروه ایران بدون تماشاگران برگزار خواهد شد

با اعلام فدراسیون فوتبال بحرین؛ رقابتهای گروه ایران بدون تماشاگران برگزار خواهد شد؛ طبق اعلام فدراسیون فوتبال بحرین این مسابقات پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش ورزش، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال تصمیمات اخیر گروه پزشکی ملی بحرین در راستای مبارزه با ویروس کووید ١٩، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که رقابت های انتخابی جام جهانی ٢٠٢٢ و جام ملت های ٢٠٢٣ پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌‌شود.

برهمین اساس این تصمیم مطابق ماده ٣٠ آیین نامه برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در طول دوره پاندمی کووید ١٩ (ویرایش ٢٠٢١) به صورت زیر اجرا می شود:

١- هیچ تماشاگری اجازه ورود به ورزشگاه را ندارد.

٢- حداکثر دو میهمان در جایگاه ویژه VVIP و حداکثر ٢۵ میهمان در جایگاه VIP برای تیم های شرکت کننده با رعایت پروتکل های تنظیم شده توسط مقامات مربوطه در نظر گرفته شده است.


همچنین باید در نظر داشت هیچ ترددی در رختکن مجاز نیست.

گفتنی است تیم ملی ایران هم اکنون برای امادگی هرچه بیشتر در اردوی کیش به سر می برد و در اولین دیدار در تاریخ 13 خرداد باید به مصاف هنگکنگ برود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋