دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در فینال Cl باید ۲۰۰ درصد توان مان را به کار بگیریم

فرناندینیو:؛ در فینال Cl باید ۲۰۰ درصد توان‌مان را به کار بگیریم؛ فرناندینیو، ستاره با تجربه و برزیلی چلسی، می‌گوید این تیم باید با اکثریت توان خود در فینال حاضر شود.

در فینال Cl باید ۲۰۰ درصد توان‌مان را به کار بگیریم

به گزارش ورزش، فرناندینیو هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی را پشت سر می‌گذارد. با این حال ستاره برزیلی در این مدت هرگز نتوانسته بود با سیتیزن ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما نهایتاً در این فصل به همراه دیگر ستاره های تیم پپ گواردیولا به این مهم دست یافت و حالا آنها باید شنبه شب در بازی پایانی مقابل چلسی قرار بگیرند.

فرناندینیو درباره بازی فینال چمپیونزلیگ و احساس خود از حضور در این مسابقه گفت: " همیشه گفته می‌شد که ما تا به حال به فینال لیگ قهرمانان صعود نکرده‌ایم. ما در این رقابت‌ها به لحاظ تاریخی تیم بی تجربه ای بودیم اما فکر می‌کنم که در این فصل تیم ما توانسته به استانداردهای بالا دست پیدا کند.

در فینال Cl باید ۲۰۰ درصد توان‌مان را به کار بگیریم

شکی نیست که حضور در فینال احساس بسیار ویژه ای است. من پیش از این فرصت داشتم که در بسیاری از فصول لیگ قهرمانان بازی کنم و فقط با منچسترسیتی تا نیمه نهایی راه یافته بودم اما هرگز تجربه حضور در مسابقه فینال را نداشتم بنابراین واقعاً حالا راضی هستم."

در فینال Cl باید ۲۰۰ درصد توان‌مان را به کار بگیریم

فرناندینیو در ادامه گفت: "این یک لحظه خوشحال کننده و واقعاً بزرگ است و شکی نیست که انگیزه شما را افزایش می دهد. همانطور که همیشه می گویم ما باید همیشه 100 درصد توان خود را ارائه دهیم اما فکر می کنم که در چنین بازی هایی کم تر از 200 درصد برای پیروزی کافی نخواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋