دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک . بادران با روانخواه به صدر رفت

بادران تهران صفر – نود ارومیه صفر؛ لیگ یک / بادران با روانخواه به صدر رفت؛ بادران که در بازی گذشته در دقایق پایانی در برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورده بود و موقعیت صعود به صدر جدول را از دست داد اینبار در دقایق پایانی نود ارومیه را شکست داد.

لیگ یک . بادران با روانخواه به صدر رفت

به گزارش ورزش، پیروزی یک بر صفر بادران در برابر نود ارومیه کافی بود تا تیم تهرانی 44 امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. البته اگر مس کرمان در بازی این هفته در برابر حریف خود پیروز شود 46 امتیازی خواهد شد و دوباره صدر جدول را در اختیار خواهد گرفت. 

این برای دومین بار است که تیم بادران حضور در صدر جدول را تجربه می کند.  نود ارومیه پیش از این بازی سیروس دین محمدی یکی از مربیان ستاره ساز را به کادر فنی خود به عنوان مدیر فنی اضافه کرد و این موجب شد تا بازیکنان تیم نود ارومیه از نظر روحی و روانی و انگیزشی خوب کار  کنند. آنها 83 دقیقه در برابر تیم مدعی و دوم جدول خوب مقاومت کردند اما در این دقیقه حمید کاظمی دروازه تیم نود ارومیه را باز کرد و همین یک گل برای سه امتیاز بادران و صدرنشینی این تیم کافی بود. حمید کاظمی در نیم فصل نخست برای هوادار بازی می کرد و این اولین گل او برای تیم بادران بود و با این گل شمار گل های خود را به عدد 9 رساند. او که در بازی قبلی فرصت های خوبی را در برابر شاهین شهرداری بوشهر از دست داده بود در بازی با نود ارومیه گل حیاتی و سرنوشت سازی به ثمر رساند و به خوبی نشان داد می تواند با گل های خود تیم بادران را به سمت لیگ برتر هدایت کند. 

این اولین بازی تیم بادران با هدایت امید رضا روانخواه بود. هفته ی پیش و به دنبال شکست شاهین شهرداری بوشهر محسن عاشوری در حالی که در تمرینات ریکاوری تیم حاضر شده بود از سمت خود استعفاء کرد و جای خود را به امید رضا روانخواه داد. با این نتیجه حتی در صورت پیروزی مس تیم بادران دومین مدعی صعود به لیگ برتر باقی خواهد ماند. ضمن اینکه کار نود ارومیه برای ماندن در جدول بازی ها سخت شده است. این بازی یک تماشاگر ویژه داشت؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋