دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

فهرست جنجالی CIES؛ غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ؛ موسسه تحقیقاتی فوتبال ترجیح داد نام رونالدو را در تیم منتخب فصل سری آ ایتالیا قرار ندهد.

به گزارش ورزش، موسسه تحقیقات فوتبال، "CIES" تیم منتخب فصل لیگ های معتبر اروپایی را معرفی کرد و در میان تعجب نامی از کریستیانو رونالدو در تیم فصل سری آ دیده نمی شود.

در عوض به جای او روملو لوکاکو مهاجم اینتر قرار دارد. رونالدو با 29 گل توانست عنوان آقای گلی ایتالیا را کسب کند ولی لوکاکو با 5 گل کمتر توانست در تیم منتخب CIES جای بگیرد. 

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

این موسسه می توانست رونالدو را به عنوان یک بال در تیم خود قرار دهد ولی براردی(ساسوئولو) و اینسینیه(ناپولی) به عنوان بال های چپ و راست، روملو لوکاکو را در فاز حمله همراهی می کنند.

در خط میانی هاکان چالهان اوغلو از میلان، رود ریگو دی پائول از اودینزه و مارسلو بروزوویچ از اینتر قرار دارند. 4 بازیکن دفاعی را گوسنس، باستونی، اشکرینیار و اشرف حکیمی تشکیل می دهند و درواره بان منتخب هم سمیر هندانوویچ از اینتر است.

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

تیم منتخب لالیگا: یان اوبلاک، کلمنت لنگله، جولز کنده، خسوس ناواس، خاوی گالان(اوئسکا)، فرانک دی یونگ، لوکا مودریچ، کوکه، بنزما، مسی و سوارز

در این تیم حضور لنگله از بارسا در نوع خود جالب توجه است. مدافعی با اشتباهات فردی فراوان که در مقطعی جایگاهش در بارسا را نیز از دست داده بود.

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

تیم منتخب لیگ برتر: ادرسون، کانسلو، لیندلوف، روبن دیاز، اندی رابرتسون، ژاکا، رودری، برونو فرناندز، رحیم استرلینگ و هری کین

در تیم منتخب لیگ برتر انگلیس محمد صلاح جایی ندارد. صلاح دومین گلزن برتر لیگ بود و بهترین بازیکن فصل لیورپول نیز شناخته شد.

غیبت عجیب رونالدو در تیم منتخب فصل سری آ

تیم منتخب بوندسلیگا: نویر، باکو، بواتنگ، اوربان، گریرو، آرنولد، کیمیش، سانچو، مولر، کاستیچ، لواندوفسکی

غیبت ارلینگ هالند ستاره دورتموند در این فهرست نیز جالب توجه است. او اخیرا بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران شناخته شد.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋