دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاشازاده پس از کرونا پایِ کارِ ماموریتِ سخت (عکس)

مهدی پاشازاده مسئولیت سختی را در تالش پذیرا شده و این روزها پس از شکست ویروس کرونا با تمام توان در تمرینات تیمش حاضر می شود.

به گزارش ورزش، پس از مصاف هوادار و چوکای تالش بود که خبر ابتلای مهدی پاشازاده به ویروس کرونا و بستری شدن او در بیمارستان منتشر شد و این مربی به همین دلیل در دیدار خانگی تیمش برابر مس کرمان که در چارچوب هفته 24 ام رقابت های لیگ یک برگزار شد، غایب بود تا چوکا در غیابش به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر  یک دست پیدا نکند.


یک هفته بعد و در شرایطی که انتظار نمی رفت مهدی پاشازاده در دیدار چوکا برابر شهرداری آستارا حضور داشته باشد، روز بازی خودش را به آستارا رساند و روی نیمکت سبزپوشان تالشی نشست و در پایان و در شرایطی که به هیچ وجه از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت، مانند دیدار برابر مس کرمان تیمش گل تساوی را در نیمه دوم خورد و بیشتر از یک امتیاز کسب نکرد.


با یک امتیازی که چوکا مقابل شهرداری آستارا کسب کرد، شاگردان مهدی پاشازاده 25 امتیازی شدند و بالاتر از تیم های گل ریحان البرز، نود ارومیه و  قشقایی شیراز که ترتیب با 18، 22 و 24 امتیازی رتبه های هجدهم، هفدهم و شانزدهم را در اختیار داشتند،  قرار گرفت؛ با این حال شکست عجیب و غیرمنتظره سه بر صفر شاگردان رضا مهاجری مقابل قشقایی در کرمان سبب شد تا بار دیگر نماینده شیراز با 27 امتیاز و همچنین بهبود تفاضل گل خود بالاتر از چوکا قرار بگیرد.

پاشازاده پس از کرونا پایِ کارِ ماموریتِ سخت (عکس)

پاشازاده پس از کرونا پایِ کارِ ماموریتِ سخت (عکس)

پاشازاده پس از کرونا پایِ کارِ ماموریتِ سخت (عکس)

پاشازاده پس از کرونا پایِ کارِ ماموریتِ سخت (عکس)


پاشازاده حالا در شرایطی باید برای ماندن چوکا در لیگ یک تلاش کند که رقبای سرسختی دارد و نگه داشتن تالشی ها که پس از بیست سال حضور دوباره در لیگ یک را تجربه می کنند و در این فصل از بازی در ورزشگاه خانگی یعنی آشیانه عقاب ها به طور کامل محروم بوده‌‍اند، اصلا کار ساده ای نیست؛ با این حال این ماموریتی است که مهدی پاشازاده مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 به همراه دستیار همیشگی اش محمد نیک سیرت مهاجم سال های گذشته استقلال آغاز کرده و عزم جزمی برای تحقق آن دارد.
رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می شود ولی چوکا روز آینده در ورزشگاه سردار جنگل رشت از شاهین بوشهر میزبانی خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋