دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاس به موقع عارف برای گل سه امتیازی آبی ها

گل آرمان رمضانی چند ثانیه بعد از ضربه مستقیم و بلند عارف غلامی مدافع میانی استقلال به گل ارزشمندی برای این تیم تبدیل شد.

به گزارش ورزش، استقلال مقابل نفت آبادان نمایش خوبی داشت و اگر تیم داوری مسابقه بهتر عمل می کرد، می توانست تا پیش از دقیقه 90 کسب سه امتیاز را از آبادان تضمین کند، اما به هر حال روند بازی طوری رقم خورد که آبی های تهرانی در حال از دست دادن 2 امتیاز بسیار مهم بودند، تا اینکه در وقت های اضافی جریان کار تغییر کرد.

پاس به موقع عارف برای گل سه امتیازی آبی‌ها


دقیقه 95 بازی بود که پاس بلند عارف غلامی، محمد طیبی و فرزین گروسیان را به اشتباه انداخت و آرمان رمضانی از این بی احتیاطی دو بازیکن نفت آبادان با تعقیب صد در صدی پاسی که مدافع میانی آبی ها به ثمر رسانده بود، در صدم ثانیه نهایت استفاده را برد و تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه تیم میهمان کرد.


عارف غلامی در اردوهای قبلی تیم ملی با اسکوچیچ یکی از بازیکنان مورد نظر این مربی بود ولی حالا با بازگشت مرتضی پورعل گنجی، مدافع استقلال یکی از غایبان آخرین فهرست تیم ملی به شمار می رود.

پاس به موقع عارف برای گل سه امتیازی آبی‌ها

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋