دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره چلسی، گزینه جانشینی سانچو در دورتموند

نظر می‌رسد که باشگاه دورتموند قصد دارد برای جانشینی جیدون سانچو ستاره چلسی یعنی کالوم هادسون اودوی را به خدمت بگیرد.

ستاره چلسی، گزینه جانشینی سانچو در دورتموند

به گزارش ورزش، در تابستان گذشته جیدون سانچو تا آستانه جدایی از دورتموند و پیوستن به منچستریونایتد پیش رفت اما دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند تا ستاره انگلیسی یک فصل دیگر در جمع زنبورها ماندگار شود.

ستاره چلسی، گزینه جانشینی سانچو در دورتموند

با این همه به نظر می‌رسد که باید جدایی جیدون سانچو از دورتموند را در این تابستان قطعی تلقی کرد. این ستاره جوان هدف اصلی نقل و انتقالاتی منچستریونایتد محسوب می شود و از طرف دیگر گفته می‌شود که یک تیم انگلیسی دیگر یعنی چلسی نیز خواهان به خدمت گرفتن اوست. با این وجود بر اساس گزارش ها شیاطین سرخ شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن سانچو دارند.

قابل پیش بینی خواهد بود که در صورت جدایی جیدون سانچو که قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، باشگاه دورتموند به دنبال جذب جانشین برای این ستاره انگلیسی برود. در همین ارتباط یورو اسپورت گزارش داده که کالوم هادسون اودوی، ستاره انگلیسی چلسی، گزینه اصلی سران دورتموند برای جانشینی سانچو محسوب می شود.
اودوی بعد از روی کار آمدن توماس توخل نتوانسته بازی های زیادی در ترکیب آبی‌های لندن انجام دهد بنابراین به نظر می رسد دورتموند شانس خوبی برای به خدمت گرفتن این بازیکن خواهد داشت.

ستاره چلسی، گزینه جانشینی سانچو در دورتموند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋