دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است

مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است

واکنش برونو فرناندز به مقایسه با اسطوره‌ها؛ مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است؛ برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می گوید که از فشار مثبتی که به همراه مقایسه شدن با اسطوره ای مثل اریک کانتونا می آید، استقبال می کند.

به گزارش ورزش، برونو فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد تبدیل به یکی از چهره های برجسته و تاثیر گذار شیاطین سرخ در زمین شده است و این امر موجب شده تا  بسیاری او را با اسطوره های تاریخ این باشگاه مقایسه کنند.

بازی‌ساز 26 ساله یونایتد در طول 18 ماه حضورش در فوتبال انگلیس 40 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و 26 پاس گل داده است. اکنون هواداران یونایتد او را با دیگر چهره فراموش نشدنی این تیم که طی دوران حضورش در اولدترافورد تبدیل به یکی از کلیدی ترین مهره های تاریخ این باشگاه شد مقایسه می کنند؛ اریک کانتونا.

 

مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است

 

فرناندز که امیدوار است روز چهارشنبه و در دیدار فینال لیگ اروپا برابر ویارئال به نخستین جام خود در منچستریونایتد برسد، درباره مقایسه شدن با کانتونا گفت: "مقایسه شدن با او افتخاری است چرا که تاثیری که او بر این باشگاه گذاشت واقعا عظیم بود و او جام های زیادی را با باشگاه برد.

اما وقتی تو با این بازیکنان بزرگ مقایسه می شوی، به این معنا است که باید تو هم هر روز بهتر شوی.

اینکه در ذهن مردم با کانتونا قیاس می شوم باعث می شود بیشتر کار کنم. این برای من فشار خوبی است."

 

مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است

 

فرناندز از تلاش هایش در یونایتد تا این مقطع راضی بوده، اما همچنین از نیاز به تلاش برای بهبود مستمر نیز آگاه است.

فرناندز افزود: "با توجه به آماری که دارم و نمایشی که داشته ام و همه چیز روی هم رفته، می دانم که عملکرد خیلی خوبی داشته ام.

اما این از کمک و اعتماد هم تیمی های من ناشی می شود. آنها به من کمک کرده اند که هر روز بهتر باشم. و اگر آنها به من کمک کنند، می دانم که من هم می توانم به آنها کمک کنم."

 

مقایسه شدن با کانتونا برای من افتخار است

 

یونایتد فردا در شهر گدانسک در دیدار فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. کسب جام برای شیاطین سرخ ارزش بسیاری دارد اما فرناندز پنهان نمی کند که قهرمانی در لیگ اروپا برای او تنها سنگ بنای رسیدن به افتخارات بزرگ تر است.

فرناندز گفت: "این تیم در حال پیشرغت است. همه می توانند این موضوع را ببینند. ما در حال رشد کردن هستیم و می فهمیم که با کمک هم می توانیم به چیزهای بهتری دست پیدا کنیم.

مهمترین چیز برای من در مورد فصل آینده با هم بودن است. باشگاه، بازیکنان و هواداران که همه برای رسیدن به یک هدف تلاش کنند.

اگر همه ما این کار را انجام دهیم می توانیم در فصل آینده، که من بسیار مطمئن هستم بسیار بهتر از این فصل خواهد بود، اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزنیم. "

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋