دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نریمان جهان: بازی کردن در اهواز همیشه سخت است

نریمان جهان: بازی کردن در اهواز همیشه سخت است

هافبک تیم تراکتور حضور چند بازیکن جوان در بازی با فولاد را یک نکته خوب عنوان کرد.

به گزارش ورزش، سامان نریمان جهان پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل فولاد گفت: بازی سختی بود ما اصلا به این هوا عادت نداریم. همیشه بازی کردن در اهواز سخت است. تیم فولاد کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما با این وجود موقعیت آنچنانی به این تیم ندادیم. سه چهار موقعیت خوب داشتیم که اگر بچه ها دقت می کردند می توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.

وی با اشاره به حضور چند بازیکن جوان در ترکیب تراکتور ادامه داد: نکته خوب بازی این بود با این که چهار مصدوم داشتیم، دو سه تا از جوانانمان بازی کردند؛ آنها آینده های تراکتور هستند و باید در چنین دیدارهایی خودشان را ثابت کنند و خدا را شکر بازی خوبی انجام دادند. انشالله در بازی های بعدی بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و بازی به بازی پیش برویم.

هافبک تراکتور در مورد اعتراضاتی که به خصوص در دقایق پایانی به داوری شد تاکید کرد: فکر نمی کنم موضوع خاصی بود. طبیعی است که در صحنه هایی یک تیم نسبت به تصمیم داور اعتراض کند. به نظرم همه چیز خوب بود و دو تیم تلاش کردند که سه امتیاز بازی را مال خود کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋