دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طلسم عجیب یوونتوس توسط رونالدو شکست

بعد از 14 سال ستاره ای از باشگاه یوونتوس موفق به فتح عنوان بهترین گلزن فصل سری آ شد.

طلسم عجیب یوونتوس توسط رونالدو شکست

به گزارش ورزش، دیشب و در جریان برتری پرگل یوونتوس برابر بولونیا، کریستیانو رونالدو از روی نیمکت این دیدار را تماشا کرده و نتوانست رکورد 29 گل خود را افزایش بدهد. اما فاصله ستاره پرتغالی با روملو لوکاکو فراوان بود و کریستیانو رونالدو در سومین فصل حضور خود در ترکیب یوونتوس موفق شد برای اولین بار عنوان بهترین گلزن فصل را به خود اختصاص بدهد.

 

طلسم عجیب یوونتوس توسط رونالدو شکست

 

اما جالب اینجاست آخرین بار 14 سال پیش بازیکنی از یوونتوس به این افتخار دست یافته بود. در فصل 08-2007 بود که یوونتوس تازه بازگشته به سری آ موفق شد برای آخرین بار عنوان آقای گلی را از آن خود کرده بود. در آن فصل الساندر دل پیرو، اسطوره بیانکونری در طول فصل موفق به زدن 21 گل برای تیمس شد و در رتبه نخست جدول قرار گرفت. جالب اینجاست دیوید ترزگه، دیگر ستاره باتجربه یوونتوس نیز در آن فصل موفق به زدن 20 گل شده و جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

 

بیانکونری در آن سال در نهایت در رتبه سوم جدول قرار گرفته و در مجموع عملکرد خوبی را در طول فصل ارائه داد. جالب اینجاست در آن مقطع نیز اینتر با اقتدار موفق به فتح اسکودتو شده بود. البته معمولا در لیگ های برتر اروپایی آقای گل ستاره ای از تیم قهرمان است، اما یوونتوس علیرغم کسب 9 عنوان قهرمانی در این سال ها حتی یک آقای گل سری آ را نیز در ترکیب اصلی خود در اختیار نداشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋