دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

طعنه ستاره یووه؛ منتظر تشییع جنازه ما بودند

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس واکنش جالبی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم نشان داد.

طعنه ستاره یووه؛ منتظر تشییع جنازه ما بودند

به گزارش ورزش، یوونتوس در آخرین هفته از رقابت‌های سری آ موفق شد به راحتی از سد بلونیا عبور کنند و با توجه به توقف ناپولی برابر هلاس ورونا، آنها در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند تا نهایتا به سختی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده باشند.

طعنه ستاره یووه؛ منتظر تشییع جنازه ما بودند

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، در صفحه اینستاگرام خود واکنش جالبی به این اتفاق نشان داد و نوشت: "همه آنها آماده بودند. آنها در آنجا منتظر لحظه آخر بودند تا کاری که بیشتر از همه از آن لذت می برند را انجام دهند. اما آنها غرور این گروه، ذهنیت این تیم، شعار این باشگاه را فراموش کردند. درست است که در این فصل نمایش های عالی و عملکرد های نه چندان زیبا با یکدیگر ترکیب شده بودند و ما در مسیر امتیازاتی را از دست دادیم که قبلاً این گونه نبود اما آن چیزی که در پایان به دست آوردیم اهمیت دارد.

دو جام به دست آوردیم و درست زمانی که همه آماده تشییع جنازه یوونتوس بودند هدف‌ما محقق شد. آنها آماده جشن گرفتن با ناکامی ما بودند اما ما به شعار خود باور داشتیم و نهایتاً به هدف‌مان رسیدیم. ما می دانیم که سال برای هواداران ما نیز چقدر سخت بوده است. دلمان برایتان تنگ شده است. ما سال آینده دوباره در خانه خود شما را ملاقات خواهیم کرد.  در ورزشگاه یوونتوس و در لیگ قهرمانان اروپا. اگرچه به موفقیت‌های بزرگ دست نیافته ایم اما این فرصت را داشتیم که دستاورد های مهم و ارزشمندی را جشن بگیریم. برای 10 سال این اتفاق به شکل مکرر رخ داده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋