دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسلامی: عدالت داشته باشند تا حق خوری نشود

اسلامی: عدالت داشته باشند تا حق‌خوری نشود

مهاجم نساجی، تیمش را مستحق بقا در لیگ برتر می‌داند و معتقد است کمترین حق هواداران‌شان رسیدن به این مهم است.

به گزارش ورزش، تیم نساجی بعد از کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل مس در رفسنجان، موفق شد فولاد را در چارچوب هفته بیست و سوم شکست داده و راهی تعطیلات شود. کریم اسلامی، مهاجم تیم نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما نزدیکی امتیازات در جدول را در شرایط فعلی به سود تیمش دانسته و ابراز امیدواری کرد که نساجی با رتبه تک رقمی فصل را به پایان برساند.

کریم اسلامی با اشاره به اهمیت بالای پیروزی مقابل فولاد گفت: برای اینکه با خیال راحت به تعطیلات برویم، به پیروزی مقابل فولاد نیاز داشتیم. بعد از شکست دادن مس رفسنجان از حال و هوای چند هفته سختی که روحیه‌مان را اندکی تحت تاثیر قرار داده بود، خارج شدیم و با تمام توان و اعتماد به نفس بالا مقابل فولاد قرار گرفتیم. کسب برد مقابل فولاد که در آسیا عیار خود را نشان داد، کار آسانی نبود و خدا را شکر می‌کنم که مزد تلاشمان را با سه امتیاز کسب کردیم.

وی در مورد شرایط تیمش بعد از این برد تاکید کرد: از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. از زمانی که آقای ساکت الهامی در نساجی حضور یافته‌اند تا حد زیادی توانسته‌ایم به گونه‌ای عمل کنیم که هوادارانمان دوست دارند. در این مدت امتیازات مهمی را کسب کرده‌ایم و تا موفق شدیم نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم. امیدوارم که این شرایط تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بتوانیم با یک رتبه در خور شان کارمان را به خاتمه برسانیم‌و جواب پشتیبانی تماشاگران و همچنین زحمات آقای حدادیان که حمایت زیادی از نساجی داشته‌اند را بدهیم.

مهاجم تیم نساجی در مورد اظهارات اخیر نماینده قائمشهر در مجلس که خواستار اجرای عدالت در مورد تیم نساجی شده بود، گفت: اینکه مسئولان شهری به امورات تیم حساس هستند، باعث خوشحالی است. من نمی توانم در این مورد با جزئیات صحبت کنم چون به عنوان بازیکن وظیفه‌ام چیز دیگری است. فقط می توانم ابراز امیدواری کنم که در هفته های حساسی که پیش رو داریم، عدالت به بهترین شکل ممکن اجرا شود تا تیم ها به آن چه که واقعا استحقاقش را دارند برسند و حق‌خوری نشود. خدا را شکر در حال حاضر کمی از منطقه خطر دور شده ایم و نزدیکی امتیازات در جدول این فرصت را به ما می دهد که بتوانیم به پایان دادن فصل با رتبه تک رقمی هم فکر کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋