دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا؟ مشخص نیست به چه تیمی خواهم رفت

ممفیس دیپای:؛ بارسا؟ مشخص نیست به چه تیمی خواهم رفت؛ ستاره هلندی پس از شکست لیون از نیست بار دیگر تاکید کرد که هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است.

بارسا؟ مشخص نیست به چه تیمی خواهم رفت

به گزارش ورزش، فصل برای ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون با شکست به اتمام رسید. کاپیتان شماره 10 لیون که آخرین بازی خود برای این باشگاه را انجام می داد، نتوانست مانع شکست 3-2 تیمش برابر نیس شود و لیونل در نهایت عنوان چهارم لوشامپیونا را کسب کرد.

بارسا؟ مشخص نیست به چه تیمی خواهم رفت

در پایان مسابقه دیپای در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و پاسخگوی سوالات شد. یکی از پرسش ها طبعا به آینده او اختصاص داشت و دیپای در پاسخ گفت:« بارسا؟ چیزی مشخص نیست. هنوز نمی دانم فصل بعد برای چه تیمی بازی خواهم کرد. فعلا زمان هست و باید ببینیم که چه خواهد شد. از چند تیم پیشنهاد دارم و بهترین انتخاب را خواهم داشت.»

بارسا؟ مشخص نیست به چه تیمی خواهم رفت

دیپای در حالی از آینده نامعلوم خود صحبت کرد که اخیرا در بارسلونا به دنبال خانه بود. او پیشنهاد بارسا را قبول کرده بود و مشکلی با کاهش دستمزد هم نداشت ولی نتایج بد بارسا در هفته های پایانی فصل و برکناری احتمالی رونالد کومان باعث سرد شدن روند مذاکرات دو طرف شده است.

 دیپای درخواست مستقیم کومان است و اگر او اخراج شود، بارسا دیگر برای جذب دیپای اقدام نخواهد کرد. ستاره هلندی از یوونتوس پیشنهاد بهتری دریافت کرده و در صورتی که بارسا عقب نشینی کند، به نظر می رسد راهی تورین خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋