دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گلایه کاپیتان لیورپول: لیدز به ما بی احترامی کرد

گلایه کاپیتان لیورپول: لیدز به ما بی‌احترامی کرد

با پوشیدن پیراهن‌های ضد سوپرلیگ؛ گلایه کاپیتان لیورپول: لیدز به ما بی‌احترامی کرد؛ جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، می گوید که پیراهن هایی که بازیکنان لیدز در دیدار برابر قرمزها در همان هفته اعلام وجود سوپرلیگ هنگام گرم کردن بر تن داشتند توهین آمیز بود.

به گزارش ورزش، جوردن هندرسون معتقد است که پیراهن هایی که بازیکنان لیدز در اعتراض به سوپر لیگ هنگام گرم کردن بر تن داشتند، توهین آمیز بوده است و هدف گرفتن بازیکنان لیورپول در اعتراض به سوپرلیگ کار اشتباهی بوده است.

لیدز در تاریخ 19 آوریل میزبان لیورپول بود و توانست قرمزها را با نتیجه 1-1 متوقف کند. این مسابقه به شدت تحت تاثیر وقایع بیرون از زمین قرار داشت؛ جایی که گروه پرشماری از هواداران در اعتراض به تصمیم شش تیم بزرگ انگلیس، از جمله لیورپول، برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا دست به اعتراضات گسترده زده بودند.

 

گلایه کاپیتان لیورپول: لیدز به ما بی‌احترامی کرد

 

بازیکنان لیدز نیز هنگام گرم کردن با پوشیدن پیراهن هایی که شعارهایی در حمایت از چمپیونزلیگ و تعلق فوتبال به هواداران روی آنها درج شده بود، اعتراض خود را به پروژه سوپرلیگ نشان دادند. روی پیراهن های بازیکنان لیدز نوشته شده بود: "فوتبال متعلق به هواداران است" و "با شایستگی به دستش بیاور".

هندرسون در باره این اتفاقات گفت: "آن پیراهن ها... احساس کردم به ما بی احترامی شده است. بازیکنان هیچ ربطی به این ماجرا نداشتند. این چیزی نبود که ما خواسته باشیم."

هندرسون که پیشتر مخالفت بازیکنان لیورپول با پروژه سوپرلیگ را علنا اعلام کرده بود. شش تیم بریتانیایی و دیگر تیم های اروپایی حاضر در این پروژه نیز پس از اعتراضات گسترده اهالی فوتبال و هواداران، از شرکت در این پروژه انصراف دادند.

 

گلایه کاپیتان لیورپول: لیدز به ما بی‌احترامی کرد

 

جان هنریف مالک باشگاه لیورپول، نیز متعاقبا از هواداران این تیم به دلیل حضور باشگاه در پروژه سوپرلیگ عذرخواهی کرد. هندرسون نیز همچنان از مالک آمریکایی باشگاه و شرکت FSG Group حمایت می کند.

کاپیتان لیورپول در این باره گفت: "اگر به این مسئله دقیق نگاه کنید می بینید که آنها واقعا کار خوبی انجام داده اند. آنها باشگاه را رشد دادند. سرمایه به باشگاه تزریق کردند. یک زمین تمرین جدید ساختند. آنها بودند که سرمربی را به این تیم آوردند."

لیورپول، منچستر یونایتد، آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام، اتلتیکو مادرید، اینتر و میلان همگی پس از اعتراضات و واکنش های شدید عمومی از سوپرلیگ خارج شدند، اما رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان رسما در این پروژه باقی مانده اند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋