دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشت زنی در روز پایانی لیگ برتر انگلیس (عکس)

کاپیتان چلسی از کوره در رفت؛ مشت‌زنی در روز پایانی لیگ برتر انگلیس (عکس)؛ کاپیتان تیم فوتبال چلسی در شرایطی که مصاف تیمش با استون ویلا رو به پایان بود، با حرکتی عجیب و جنجالی از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش ورزش شب گذشته و علی‌رغم آن‌که شاگردان توماس توخل آلمانی در تیم فوتبال چلسی نتوانستند مقابل استون ویلا به پیروزی برسند، اما نتایج رقم خورده در بازی‌های همزمان و شکست تیم فوتبال لسترسیتی مقابل تاتنهام باعث شد تا چلسی و لیورپول موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شوند و لطف بزرگ تاتنهام برای شکست لستر سبب این شود تا چلسی با باخت مقابل استون ویلا هم موفق به کسب سهمیه شود.

دوئل چلسی و استون ویلا که شب بد شاگردان توخل بود و نمایش خوبی را از خود نشان ندادند، جنجالی به پایان رسید؛ آن‌هم در شرایطی که تیم توخل در تکاپو برای رسیدن به گل دوم بودند، در دقیقه 89 سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان آبی‌پوشان لندنی در درگیری با جک گریلیش، با مشت به صورت هافبک خلاق استون ویلا کوبید و با کارت قرمز مستقیم از سوی داور از زمین مسابقه اخراج شد.

مشت‌زنی در روز پایانی لیگ برتر انگلیس (عکس)

مشت‌زنی در روز پایانی لیگ برتر انگلیس (عکس)

مشت‌زنی در روز پایانی لیگ برتر انگلیس (عکس)

حالا باید دید موضع کمیته انضباطی لیگ برتر انگلستان نسبت به رفتار جنجالی کاپیتان تیم فوتبال چلسی چه خواهد بود و به نظر می‌رسد با توجه به درگیری انجام شده و ضربه‌ای که از سوی سزار آزپیلیکوئتا به صورت هافبک استون ویلا زده شد، جریمه‌ای سنگین در انتظار کاپیتان چلسی باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋