دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صعود تیم خاطره ساز ایرانی ها به بوندس لیگای یک (عکس)

بوخوم صدرنشین لیگ دو آلمان؛ صعود تیم خاطره ساز ایرانی‌ها به بوندس‌لیگای یک (عکس)؛ تیمی که پیش‌تر برای هواداران ایرانی جزو تیم‌های مهم فوتبال آلمان بود، با قهرمانی در بوندسلیگای دو، به سطح اول فوتبال آلمان بازگشت.

به گزارش ورزش، تیم بوخوم در هفته پایانی و در شرایطی که تا دقیقه ۷۸ سایه از دست دادن صدرنشینی را روی سر خود می‌دید، توسط لوسیلا به گل رسید و در ادامه با یک گل دیگر پیروزی اش را قطعی کرد تا از تساوی ۱-۱ فرار کند و با برد سه گله، بوندسلیگای دو را به اتمام برساند.

هدایت بوخوم در این فصل برعهده توماس ریس سرمربی ۴۷ ساله آلمانی است که اولین تجربه سرمربیگری در تیم بزرگسالان را با این تیم آبی‌پوش گذراند و توانست بوخوم را به بوندسلیگا بیاورد تا این تیم سی و پنجمین حضور خود در سطح اول لیگ آلمان را تجربه کند.

نکته جالب درباره بوخوم حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در تاریخ این تیم است. مهدوی‌کیا در فصل ۹۸-۹۹ به عنوان بازیکن قرضی در تیم تیم بازی کرد. محرم نویدکیا یک سال در اواسط دهه ۱۳۸۰ خورشیدی عضو این تیم بود و وحید هاشمیان پیش از انتقال بزرگ به بایرن مونیخ، سه فصل در بوخوم توپ زد و ۳۷ گل نیز به ثمر رساند.

صعود تیم خاطره ساز ایرانی‌ها به بوندس‌لیگای یک (عکس)

صعود تیم خاطره ساز ایرانی‌ها به بوندس‌لیگای یک (عکس)

صعود تیم خاطره ساز ایرانی‌ها به بوندس‌لیگای یک (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋