دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اتحاد هافبک های استقلال برای صعود بادران

مبعلی دستیار اول روانخواه؛ اتحاد هافبک‌های استقلال برای صعود بادران؛ مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال بادران تهران عصر امروز در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

به گزارش ورزش پس از آن‌که مدیران باشگاه بادران تهران از میان چند گزینه به توافق نهایی با امید روانخواه دست پیدا کردند تا او از این پس در کسوت سرمربی این تیم فعالیت داشته باشد و به جای محسن عاشوری انتخاب شد، عصر امروز و در مجموعه ورزشی کارگران اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال بادران زیرنظر امید روانخواه انجام گرفت و هم‌چنین پیش از برگزاری تمرین مراسم معارفه انجام شد.

اتحاد هافبک‌های استقلال برای صعود بادران

در کنار معارفه روانخواه، دستیاران او در تیم فوتبال بادران هم مشخص شدند و در این جلسه معارفه آن‌ها انجام شد؛ ایمان مبعلی، جواد آشتیانی، امیر فرهنگدوست، مسعود جنتی و محمد شایق اعضای کادرفنی تیم فوتبال بادران تهران هستند که از این پس در کنار امید روانخواه او در راه هدایت بادران همراهی می‌کنند.

حضور ایمان مبعلی به عنوان دستیار اول امید روانخواه اتفاق جالب‌توجهی است و حالا باید این دید این کادرفنی استقلالی که هر دو سابقه بازی در خط هافبک آبی‌پوشان پایتخت را دارند، چه عملکردی در لیگ یک خواهند داشت و سرنوشت تلاش آن‌ها منجر به صعود بادران به لیگ برتر و تاریخ‌سازی خواهد شد یا خیر.

اتحاد هافبک‌های استقلال برای صعود بادران

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋