دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقبال نویر از بازگشت دو ستاره تیم ملی آلمان

استقبال نویر از بازگشت دو ستاره تیم ملی آلمان

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان از بازگشت توماس مولر و مت هوملس به اردوی ژرمن ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش ورزش، در پایان جام جهانی 2018 و بعد از نتایج ضعیف تیم ملی آلمان بود که یوواخیم لوو دست به جوانگرایی زده و اعلام کرد برخی بازیکنان باتجربه را به دیگر تیم ملی دعوت نمی کند. حالا و در آستانه یورو 2020، یوواخیم لوو تغییر عقیده داده و قصد دارد از توماس مولر و مت هوملس دوباره به اردوی مانشافت دعوت بکند. تصمیمی که مورد استقبال کاپیتان تیم ملی آلمان نیز قرار گرفته است.

 

مانوئل نویر گفت: "در یک تورنمنت ملی هر اشتباهی مهم محسوب شدهو ارائه عملکرد دفاعی باثبات و بی اشتباه اساس موفقیت در یک تورنمنت محسوب می شود. به همین دلیل بازگشت مت هوملس اهمیت دارد و او می تواند به خط دفاع تیم ملی آلمان ثبات ببخشد.

 

استقبال نویر از بازگشت دو ستاره تیم ملی آلمان

 

آینده مانوئل نویر؟ شما باید به زبان بدن خود گوش دهید و سلامتی یک عامل مهم در تعیین زمان خداحافظی از فوتبال محسوب می شود.

 

بازگشت دوباره توماس مولر به تیم ملی آلمان؟ ما دیدیم که توماس در چند ماه گذشته در بایرن مونیخ چگونه عملکردی از خود ارائه داده است. او به لطف ذات فوتبال و کلاس کاری خود بلافاصله دوباره در تیم ملی نقش اول را بر عهده خواهد گرفت.

 

جدایی گرلند و میروسلاو کلوزه از بایرن مونیخ؟ بی تردید این اتففاق برای ما به مثابه یک شکست است، ما مدت طولانی که با هم کار کردیم و دیدن جدایی آنها دردناک است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋