دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت محرمی به میادین پس از ۴ ماه(عکس)

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب پس از مصدومیت طولانی مدت در آخرین مسابقه فصل به میادین بازگشت.

به گزارش ورزش، صادق محرمی چهار ماه قبل در جریان دیدار هفته سیزدهم لیگ یک کرواسی مقابل هایدوک اسپلیت به دلیل آسیب دیدگی در دقیقه ۱۵ تعویض شد و پس از آن از فهرست دینامو زاگرب کنار رفت، اما او شنبه شب و در دیدار پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ به میدان رفت.

تیم فوتبال دینامو زاگرب از ساعت ۲۲ شنبه شب در چارچوب هفته سی و ششم و پایانی فصل لیگ یک کرواسی مقابل تیم رده ششمی سیبنیک قرار گرفت که صادق محرمی پس از ۴ ماه در فهرست و ترکیب تیمش قرار گرفت.

یاران محرمی که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بودند، در مسابقه خارج از خانه برابر سیبنیک موفق شدند به برتری یک بر صفر برسند تا فصل جاری لیگ یک کرواسی را با برد و رسیدن به امتیاز ۸۵ تمام کنند.

صادق محرمی، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در بازگشت دوباره به میادین، حضور ۶۰ دقیقه ای مقابل سیبنیک داشت و در جریان این دیدار نشان داد آمادگی خود را به دست آورده است.

بازگشت دوباره این مدافع به میادین می تواند خبر خوبی برای تیم ملی در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی هم باشد که البته باید اسکوچیچ آخرین شرایط این لژیونر ایرانی شاغل در کرواسی را مورد ارزیابی قرار دهد.

بازگشت محرمی به میادین پس از ۴ ماه(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋