دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حریف ایران فردا به مصاف شاگردان شوچنکو می رود

حریف ایران فردا به مصاف شاگردان شوچنکو می‌رود

دیدار دوستانه بحرین با اوکراین؛ حریف ایران فردا به مصاف شاگردان شوچنکو می‌رود؛ پیش از آغاز دیدارهای متمرکز مرحله مقدماتی جام جهانی، تیم ملی فوتبال بحرین در کیف دیدار دوستانه‌ای را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال بحرین که یکی از همگروهان تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود و به عنوان میزبان چهار هفته حساس باقیمانده از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است، پیش از آغاز دیدارها در منامه، سفری به کیف اوکراین داشته تا با انجام دیداری تدارکاتی مهیای برگزاری ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی شود.

بحرینی‌ها که در حال حاضر با 2 پیروزی و 3 تساوی و کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه C قرار دارند و یکی از شانس‌های اصلی صعود به مرحله نهایی به شمار می‌روند، از روز گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در کیف آغاز کرده‌اند و قرار است فرداشب از ساعت 22:30 در مجموعه ورزشی متالیست در شهر خارکوف به مصاف تیم ملی اوکراین با هدایت آندری شوچنکو بروند.

این تیم قرار است سوم خردادماه اردوی خود در کیف را پایان دهد و به منامه بازگردد تا مهیای انجام دیدارهای باقیمانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شود؛ آن‌ها باید در تاریخ های 13 خرداد با کامبوج، 17 خرداد با ایران و 25 خرداد با هنگ کنگ دیدار کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋