دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویسی:در خیبر همه با هم کیف می کنیم

خدا کند جو مسموم نشود؛ ویسی:در خیبر همه با هم کیف می‌‌کنیم؛ سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از پیروزی تیمش مقابل رایکا بابل ابراز امیدواری کرد تا نتایج خوبی تیمش در نیم‌فصل دوم ادامه‌دار باشد.

ویسی:در خیبر همه با هم کیف می‌‌کنیم

به گزارش ورزش شاگردان ویسی که در نیم‌فصل دوم شرایطی کاملا متفاوت را تجربه کردند، حالا با پیروزی‌های سریالی توانسته‌اند خود را در قامت یک مدعی صعود نشان بدهند و از میانه‌های جدول به کورس رقابت مدعیان بالای جدولی اضافه شوند؛ خیبر که با نتایجی درخشان و موفق بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ یک بوده، در هفته بیست و پنجم توانست از سد رایکا بگذرد تا شکست غافلگیرکننده هفته قبل مقابل آرمان گهر را جبران کند و در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر بماند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم خیبر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش گفت: خوشبختانه روند ما در نیم‌فصل دوم خوب بوده، ما برای بچه‌ها جدول نیم‌فصل اول را حذف کردیم و جدول جدیدی درست کردیم و گفتیم باید اول باشیم که فعلا اول هستیم؛ بازی با آرمان‌گهر، بازی بسیار سنگینی بود اما دیدیم که خیلی زود بازیکنان‌مان از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب بازگشتند و سه امتیاز بازی حساس با رایکا بابل را توانستیم در خانه به دست آوریم.

ویسی درباره احتمال صعود تیمش به لیگ برتر پاسخ داد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی به بازی پیش برویم و موفقیتی که داریم ادامه داشته باشد اما تیم‌هایی هستد مثل مس کرمان، ملوان انزلی، شاهین بوشهر، پارس جنوبی و استقلال خوزستان که سابقه لیگ برتری دارند و تیم‌هایی مثل بادران و هوادار چندین سال است با هزینه‌های سنگین و امکانات بالا تلاش می‌کنند تا به لیگ برتر بیایند. تیم ما در لیگ یک تیم باتجربه‌ای نیست و خیلی زمان کوتاهی خیبر خرم آباد در لیگ یک بوده است.

وی افزود: این‌که مردم از ما انتظار دارند که تیم حتما صعود کند، خوب بوده اما این اتفاق بسیار سخت و مشکل است؛ البته که غیرممکن نیست و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما این‌که مردم فکر کنند ما با دو برد قهرمانیم یا با یک باخت مغرور می‌شویم، این نیست. مس کرمان تجربه آسیایی دارد و در این شرایط است و چندین سال است با آن‌همه امکانات برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند و دیگر تیم‌هایی که گفتم سابقه لیگ برتری دارند و یا در لیگ یک تیم‌های باتجربه‌ای هستند. اینکه همه فکر کنند با یک برد کارمان تمام است و قهرمان لیگ یک می‌شویم، این بسیار اشتباه است و غیرمعقول است؛ اما باید تلاش‌مان را انجام بدهیم.

ویسی درباره تقابل تیمش با رایکا بابل ادامه داد: رایکا تیم چغری بود، می‌دانستیم برای نباختن به بازی می‌آید و یک مساوی مقابل تیم ما آن‌هم در خرم آباد برای آن‌ها ارزشمند است؛ اما در تمرینات این مسئله را گوشزد کرده بودیم که باید تمرکزمان را روی بیست‌دقیقه اول بازی بگذاریم و به بازیکنان هم گفتیم که ما بیست دقیقه فقط وقت داریم و توانستیم در این بازه دو گل به تیم حریف بزنیم و آرامش به تیم‌مان بیاید و استرس به تیم حریف برود.

سرمربی خیبر خرم آباد در تکمیل صحبت‌های خود درباره دیدار با رایکا گفت: اما بازهم آن‌ها خوب و هوشمندانه بازی کردند و در نیمه دوم به ما گل زدند، اما تجربه کافی را داشتیم که گل تساوی را دریافت نکنیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

عبدالله ویسی در واکنش به آقای گلی عارف رستمی مهاجم خیبر در لیگ یک گفت: این‌که عارف (رستمی) صدرنشین گلزنان است، باعث خوشحالی تیم ماست و همه بازیکنان هم به او کمک می‌کنند که بتواند گلزنی‌هایش ادامه داشته باشد چرا که او گل بزند و پاس گل بدهد، تیم بالا می‌آید؛ اما در وهله اول موفقیت تیم برای من، خود عارف رستمی و دیگر بازیکنان تیم مهم‌تر است و اگر تیم موفق باشد، عارف موفق است و بالعکس و این یک مسئله برد-برد برای هر دو طرف است و خوشحالیم که آقای گل از تیم ماست.

ویسی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات میزبانی تیمش در خرم‌آباد گفت: زمین خیلی خوب شده و نسبت به نیم‌فصل اول فوق‌العاده‌ست؛ خیلی آدم‌ها در اینجا کار می‌کنند، مدیریت تیم واقعا زحمت می‌کشد و مسئولین هم با ما همراه هستند و از همگی‌شان تشکر می‌کنم. دمشان گرم چرا که همه‌جوره با ما هستند و خدا هم کمک کرد اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم بخورد.

سرمربی باتجربه خیبر در واکنش به چگونگی روند خیبر در ادامه فصل لیگ یک، توضیح داد: واقعا هر بازی سه امتیازش بسیار حیاتی و مهم است، تیم‌هایی که آن پایین هستند برای بالا آمدن تلاش می‌کنند و تیم‌های مدعی هم برای صعود به لیگ برتر. شرایط جدول به گونه‌ای است که تیم‌های میانی جدول هم فضای مناسبی برای رسیدن به بالای جدول دارند و تلاش خوبی می‌کنند، اما اگر جو مسموم نشود خیلی خوب است و لذت فوتبال را بیشتر می‌بریم و امیدوارم که بازی‌های آینده، بازی‌های خیلی خوبی باشد و داوران مسابقات هم بتوانند به خوبی داوری کنند.


عبدالله ویسی در بخش پایانی صحبت‌های خود، با تمجید از هواداران، علی کریمی و مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: تشکر ویژه‌ای باید از هواداران تیمم داشته باشم، در این وضعیت که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، روی پشت‌بام‌های اطراف ورزشگاه می‌ایستند و تیم را تشویق می‌کنند و تشکر ویژه‌ای از آن‌ها دارم؛ هم‌چنین از علی کریمی عزیز و دکتر عبدی هم بسیار ممنونم که برای ما واقعا انرژی مثبت هستند و از حضور آن‌ها در کنار تیم‌مان کیف می‌کنیم و لذت می‌بریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋