دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قریشی: قایدی با دست راست من را شارژ کرد

قریشی: قایدی با دست راست من را شارژ کرد

ما از جام حذفی حذف شدیم از این به بعد کل تمرکزمان روی لیگ است و در واقع ۸ فینال پیش رو داریم

به گزارش ورزش، محمد قریشی در مورد شکست ذوب آهن از استقلال و حذف از جام حذفی گفت:  ما واقعا برای برد آمده بودیم و شناخت خوبی از تیم استقلال داشتیم و خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه نتواستیم به گل تبدیلش کنیم و در فوتبال هم اگر  گل نزنی گل می خوری.


 او درمورد صحنه گل اول استقلال که با اشتباه او اتفاق افتاد اینطور توضیح می دهد: صحنه گل اول  من جلوتر از مهاجم حریف بودم و او در لحظه اخر با دست راستش من را شارژ کرد و من هم چون داشتم استارت می زدم تعادلم بهم خورد و افتادم و انتظار داشتم داور خطا اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد و ما گل دریافت کردیم اما واقعا آن صحنه خطا بود.


مدافع سبزپوشان اصفهان در مورد اینکه چه برنامه ریزی برای ماندن در لیگ دارند ادامه داد: حالا که این اتفاق افتاده و متاسفانه ما از جام حذفی حذف شدیم از این به بعد کل تمرکزمان روی لیگ است و در واقع ۸ فینال پیش رو داریم که دیگر جای اشتباه نداریم و با درایت کادرفنی و تلاش ما بازیکنان باید بهترین نتیجه را کسب کنیم و ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم.


قریشی در پایان افزود: صحبت آخرم با هواداران دوست داشتنی ذوب اهن است. اینکه درکشان میکنیم و می دانیم که نگران این تیم و آینده اش هستند و من هم از جانب خودم از هواداران  تیم به خاطر اینکه مدتی را به خاطر مصدومیت از بازی ها دور بودم و نتوانستم کمک کنم عذرخواهی می کنم و قول میدهم در ادامه راه با تلاش بیشتر به تیمم کمک کنم و روزهای خوب ذوب اهن را باهم بسازیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋