دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماجرای جنجال سکوها در شیراز چه بود؟(عکس)

سید محمد علوی مدیر تیم فولاد با تصمیم به موقع خود مانع از شکل‌گیری تنش بیشتر بین نیمکت‌نشینان تیمش و هواداران تیم میزبان شد.

به گزارش ورزش، روز گذشته تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه پارس شیراز موفق شد برابر قشقایی به پیروزی برسد و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود پیدا کند. البته این دیدار حاشیه‌های خاص خود را داشت.

فرشاد احمدزاده در این دیدار از سوی داور اخراج شد، تصمیمی که حتی داریوش هرمژی سرمربی تیم قشقایی در خصوص آن در کنفرانس خبری مدعی شد که بد رفتاری از سوی احمدزاده رخ نداده است اما به هر حال احمدزاده با دریافت کارت قرمز از دیدار بعدی تیمش در جام حذفی محروم خواهد بود.

ماجرای جنجال سکوها در شیراز چه بود؟(عکس)


در ابتدای بازی نیز به دلیل فاصله اندک بین تماشاگران پر تعداد قشقایی شیراز که علی‌رغم ممنوع بودن در ورزشگاه حضور داشتند و بازیکنان فولاد، تنش به وجود آمد و سید محمد علوی سرپرست فولاد برای حفظ امنیت نیمکت نشینان خود، آن‌ها را از روی سکو به روی نیمکت هدایت کرد تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید و با این تصمیم خود، از یک جنجال ناخواسته جلوگیری کرد. تعدادی از هواداران قشقایی در جایگاه ویژه و تعدادی دیگر روی سکوها حضور داشتند که در پایان دیدار تیم خود را تشویق‌ کردند تا آن‌ها را با روحیه بالا برای مسابقات لیگ یک آماده کنند.

عکس: ایسنا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋