دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیوانه ای به دنبال دیوانه تر از خودش

سرنوشت بوفون بعد از وداع با یووه مشخص شد؛ دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش!؛ جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس، بعد از قهرمانی این تیم در کوپا ایتالیا مصاحبه جذابی انجام داد.

دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش

به گزارش ورزش، دیدار شب گذشته یوونتوس و آتالانتا احتمالاً آخرین بازی جان لوئیجی بوفون با لباس بیانکونری بود؛ مسابقه ای که پایانی خوش را برای اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس رقم زد چرا که بوفون موفق شد برای ششمین بار در دوران حرفه ای خود جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد.

دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش

بوفون بعد از قهرمانی با یوونتوس در جام حذفی ایتالیا در مصاحبه ای مفصل گفت: "پایان اینگونه باعث افتخار و خوشحالی من است زیرا توانستم پیروزی در این فینال را با هم تیمی هایم و هواداران تقسیم کنم.


هواداران، مردم یووه، هم تیمی هایم و مدیران همیشه بخشی از زندگی من خواهند بود. من فکر می کنم که به همه دنیای یووه عشق، حرفه‌ای گری و شجاعت زیادی داده ام. من به این افتخار می کنم.

دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش

همه چیز باید پایان یابد. من 43 ساله هستم و در این سن شما باید انتخابی کنید که ممکن است غیرمردمی، عجیب یا حتی دیوانه به نظر برسد اما من خود را در فوتبال به سن 43 سالگی رساندم زیرا آن جرقه کوچک جنون به من اجازه داد که در هر لحظه از زندگی خود محدودیتی ایجاد نکنم. وقتی می توانم رویاپردازی های جدید داشته باشم و چالش های تازه ای را پیش روی خود ببینم، بسیار خوشحال هستم."

بوفون در ادامه گفت: "من هنوز هم باید خودم را به چالش بکشم، به سفر بروم و ببینم که مرزهای بدن، انرژی و جوهر من کجاست.  من هفته گذشته گفتم نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من حتی می توانم بازنشسته شوم چون یک فرد خوشبخت هستم؛ با خانواده ای که دوستشان دارم.

با این حال اگر کسی حتی دیوانه تر از من باشد که با من تماس بگیرد و چیزی عجیب تر را تصور کند من آن شخص را دنبال خواهم کرد زیرا زندگی همین است."

دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش

بوفون ادامه داد: "تا زمانی که من باور یا این تصور را داشته باشم که یک دروازه بان خوب هستم ادامه می دهم و یک چیز هیجان انگیز پیدا خواهم کرد. اگر چیزی هیجان انگیز پیدا نکنم می توانم به خوبی بازنشسته شوم زیرا تاکنون همه کارها را کم و بیش انجام داده ام.

صادقانه بگویم من تماس های زیادی داشتم و در حال تجزیه و تحلیل پیشنهاداتی هستم که دریافت کردم. وقتی شخصی را پیدا کردم که دیوانه تر از من باشد، او را دنبال خواهم کرد.  من اخیراً از مدیر یک باشگاه پیامی دریافت کردم که از نظر جاه طلبی، جنون و هیجان حتی می تواند مرا کتک بزند."

بازگشت به تیم ملی ایتالیا: "من هنوز احساس قدرت می کنم ، بنابراین اگر انگیزه ای برای تجربه یک تجربه دیگر پیدا کنم، ادامه خواهم داد.  احساس می کنم هنوز دروازه بان خوبی هستم.  من هنوز احساس می کنم که بوفون هستم بنابراین هدیه ای نمی خواهم.  اگر کسی فکر کند من هنوز هم رقابت طلب هستم، عالی است.

کاری که می خواهم انجام دهم این است که خودم را به چالش بکشم.  من می خواهم به دسامبر 2022 برسم و هنوز احساس می کنم به اندازه کافی قوی هستم و می توانم نقش خودم را ایفا کنم. این عالی است‌."

دیوانه‌ای به دنبال دیوانه‌تر از خودش

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋