دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تغییر ماموریت مهدی پاشا؛ این بار باید بمانی

چوکا روی لبه پرتگاه به لیگ دو؛ تغییر ماموریت مهدی‌پاشا؛ این‌بار باید بمانی!؛ پس از یک رکورد فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ دو، حالا مدافع سابق استقلال در کسوت سرمربی یک چالش را جدید تجربه می‌کند.

به گزارش ورزش هرگاه بحث آمار و ارقام صعود از دسته‌های پایین‌تر به لیگ برتر یا لیگ یک مطرح می‌شود، آمار درخشان مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال نیز بررسی می‌شود؛ او در دوران مربیگری که اتفاقا تیم هم زیاد تغییر داده، با تیم‌های گسترش فولاد سهند تبریز، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر از رقابت‌های لیگ دو به لیگ یک صعود کند.

تغییر ماموریت مهدی‌پاشا؛ این‌بار باید بمانی

پاشازاده فصل گذشته بعد از سه تغییر و تجربه حضور در لیگ دو، یک و برتر در طول یک فصل، سرانجام طعم تلخ سقوط را با شاهین شهرداری بوشهر از لیگ برتر به لیگ یک چشید و توانست ناجی این تیم شود؛ او حالا 9 هفته فرصت دارد تا در قامت ناجی، یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ یک را از خطر سقوط به لیگ دو نجات دهد. چوکا تالش.

چوکایی‌ها برای دومین هفته متوالی روز گذشته برد را با نتیجه مساوی عوض کردند، تا در جدول لیگ یک با 25 امتیاز فاصله‌ای یک امتیازی با منطقه قرمز جدول داشته باشند و این مسئله پیچیدگی کار شاگردان پاشازاده در 9 هفته پیش‌رو را نمایان می‌سازد؛ 9 دیدار فینال‌گونه‌ای که از تقابل با شاهین شهرداری بوشهر آغاز می‌شود و هر لغزشی می‌تواند به شکلی آسانسوری چوکا را به لیگ دو بازگرداند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋