دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ برتر نیست که، لیگ محرومیت احمدزاده است

صحبت‌های تند فرشاد بعد از جنجال در شیراز؛ لیگ برتر نیست که، "لیگ محرومیت احمدزاده است"؛ هافبک فولاد بعد از اخراج در دیدار مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی، صحبت‌های تندی را در خصوص اتفاقات این بازی مطرح کرد.

لیگ برتر نیست که، "لیگ محرومیت احمدزاده است"

به گزارش ورزش، فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس که اکنون دومین فصل حضور در فولاد را دنبال می‌کند، در جریان دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی برابر تیم دسته اولی قشقایی در شیراز از سوی داور اخراج شد. هافبک فولاد اما مدعی است که تصمیم داور این بازی به هیچ عنوان درست نبوده و او تخلفاتی نیز در این بازی صورت داده است.

فرشاد احمدزاده که در این بازی با تصمیم جواد نکونام بازی را از روی نیمکت دنبال می‌کرد، پیش از ثبت گل دوم و صعود فولادی‌ها با انجام مراحل تعویض قصد حضور در زمین را داشت که در همین حین گل این تیم به ثمر رسید. حواشی مربوط به شادی گل فولادی‌ها باعث تنش در کنار زمین شد و به زعم حاضران در کنار زمین، این بازیکن که قصد پایان دادن به تنش را داشت با اشتباه داور با کارت قرمز مواجه شد تا تعویض هم صورت نگیرد!

اکنون فرشاد احمدزاده در توضیح اتفاقات رخ داده می‌گوید: واقعا تعجب می‌کنم و باورم نمی‌شود که داور به من کارت قرمز داده باشد. من اصلا در صحنه درگیری حاضر نبودم. یعنی حضور داشتم اما کاملا در جهت رفع تنش بودم و هیچ واکنشی که مستحق کارت باشم نداشتم. به داور گفتم چرا به من کارت قرمز دادی و می‌گوید بعد از شادی گل تماشاگران را تحریک کردی!

وی ادامه داد: تماشاگر؟ من که می‌گویم هیچ واکنشی نداشتم اما همین حرف آقای داور که می‌گوید باعث تحریک تماشاگران شدم مشکل ندارد؟ مگر طبق پروتکل کرونا بازی‌ها نباید بدون حضور تماشاگر باشد؟ پس چرا خود ایشان اعتراف می‌کند اجازه حضور تماشاگران را داده است؟ جالب اینجاست که همان زمان که داور کارت قرمز داد مربی قشقایی شیراز آمد و گفت که فرشاد کاری نکرده و فقط در حال جدا کردن و پایان دادن به تنش‌ها بوده است.

احمدزاده که به شدت از تصمیم عجیب داور بازی گلایه داشت گفت: البته نباید از این تصمیمات تعجب کرد، وقتی داوری از 50 متری برای یک تیم پنالتی می‌گیرد و همه چیز سلیقه‌ای است چه انتظاری دارید؟ وقتی این کارها را می‌کنند مشخص است که بدون دلیل من هم باید اخراج شوم. 

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به محرومیتش در زمان حضور در این تیم در جریان دربی گفت: من در دربی وارد تنش شدم و بلافاصله هنوز به خانه نرسیده بودم با حکم محرومیت 5 جلسه‌ای مواجه شدم. الان چرا آقایان بعد از تکرار همان تنش هیچ حکمی را اعلام نمی‌کنند؟ الان هم مگر دعوا و بحث نشد، پس چرا هیچ اقدامی نمی‌کنند؟ چرا همه چیز برای فرشاد احمدزاده است. من در دو سال اخیر هیچ مصاحبه‌ای نداشتم و هیچ وقت هم دنبال حاشیه نبودم اما هر کاری دل‌شان می‌خواهد با من می‌کنند. آقایان فقط بیایند و بگویند من در این بازی چه کاری کردم که کارت قرمز گرفتم؟ اگر بازی بدون تماشاگر بود و این قانون است، من باعث تحریک کدام تماشاگر شدم؟ من بخواهم حرف بزنم خیلی چیزها هست اما بگذارید سکوت کنم تا بیشتر از این به دنبال محروم کردن من نباشید. 

بازیکن تاثیرگذار فولاد خوزستان در پایان می‌گوید: والله که این لیگ برتر نیست و اسم آن را بگذارید لیگ محرومیت فرشاد احمدزاده! بروید ببینید طی دو فصل اخیر چند بار مرا محروم کرده‌اند و اصلا دلیل آنها چه بوده است. اگر بیشتر از این حرف بزنم یک محرومیت دیگر هم اضافه می‌کنند و بهتر است چیزی نگویم. فقط امیدوارم عدالت رعایت شود و یک بار شفاف بگویند چرا مرا محروم می‌کنید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋