دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیگ یک . بازگشت تیم عنایتی به جمع مدعیان

هوادار تهران 2 – آرمان گهر سیرجان صفر؛ لیگ یک / بازگشت تیم عنایتی به جمع مدعیان؛ تیم هوادار تهران با شکست دو بر صفر آرمان گهر سیرجان 40 امتیازی شد و این بدین معنی است که به طور جدی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر می تواند باشد.

لیگ یک . بازگشت تیم عنایتی به جمع مدعیان

به گزارش ورزش، تلاش های دو تیم در نیمه نخست ره به جایی نبرد اما در همان ثانیه های آغازین نیمه ی دوم تصمیم داور مبنی بر اخراج روزبه سینکی دروازه بان آرمان گهر کار را برای این تیم خراب کرد؛ بعد از ده نفره شدن آرمان گهر تیم میزبان سراسر تهاجمی شد و از حملات خود دوبار نتیجه گرفت تا به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند. هوادار چند هفته ی پیش تیم 10 نفره بادران را هم با نتیجه ی دو بر صفر شکست داد و این نتیجه را در برابر آرمان گهر تکرار کرد. 

هوادار ابتدا در دقیقه ی 74 توسط عرفان پورافراز به گل رسید. آنها که می دانستند برتری یک بر صفر در برابر حریف شکننده است به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در دقایق پایانی بازی به گل دوم رسیدند و این گل سه امتیاز تیم هوادار در این بازی حساس را قطعی کرد. نکته ی جالب اینکه زننده ی گل دوم تیم هوادار هم عرفان پورافراز بود. این گل در دقیقه ی 88 بازی به ثمر رسید. هوادار در هفته های اخیر سیر صعودی داشته و با این روند نظر می رسد در هفته های آتی چالش بین رقبا برای صعود به لیگ برتر داغ شود. هوادار در حالی به جمع مدعیان صعود برگشته است که گفته می شود از نظر مالی شرایط گذشته را ندارد و به همین بهانه در تعطیلات زمستانی مجبور شد چند بازیکن خوب خود را به تیم های دیگر بفروشد تا از درآمد حاصله هزینه های تیمداری را تامین کند. در چنین شرایطی نتایجی که تیم هوادار با مربیگری غلامرضا عنایتی به دست آورده قابل تحسین است.

آرمان گهر در حالی در این بازی تن به شکست یک بر صفر داد که در بازی پیشین تیم خوب خیبر خرم آباد را در خانه یک بر صفر شکست داده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋