دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیزاده: نه قهرمان شده ایم، نه سهمیه گرفته ایم

علیزاده: نه قهرمان شده ایم، نه سهمیه گرفته ایم

هافبک گل گهر سیرجان می گوید نباید به بردهای اخیرشان اکتفا کرد چراکه آنها هنوز نه سهمیه کسب کردند و نه قهرمان شده اند.


به گزارش ورزش، علیرضا علیزاده در مورد پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل ذوب‌آهن گفت: به نظرم شرایط تیم ما در این بازی خیلی خوب بود و از نظر موقعیت و مالکیت توپ خیلی خوب کار کردیم. ذوب آهن هم تیم فوق العاده ای بود و هفته گذشته دو بر صفر استقلال را در آزادی برده بود و برای این دیدار خیلی انگیزه داشتند و بازی سختی برای هر دو تیم بود ولی خدا را شکر موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم و واقعا با برنامه و خوب پیش رفتیم.

او در مورد پیروزی های پیاپی و داشتن تنها یک شکست در سال جدید عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ تا الان خیلی برای ما خوب بوده ولی هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما نه به قهرمانی رسیدم و نه سهمیه کسب کردیم و اتفاقی نیفتاده. اوایل ۱۴۰۰ هم گفتم ما فقط می خواهیم بازی به بازی پیش برویم و هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد. امیر خان هم گفت باید یک خاطره خیلی خوب در ذهن مردم سیرجان به جا بگذاریم که خدا را شکر تا الان فوق‌العاده نتیجه گرفتیم. اینکه گل گهر تازه سال دوم است به لیگ برتر آمده و  به ثبات رسیده،  نکته مهمی است و ما به این مورد رسیدیم و جزء چهار تیم بالای جدول هستیم و  انشاالله که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

این بازیکن در مورد رده سومی جدول ابراز کرد: همانطور که گفتم ما بازی به بازی پیش می رویم و تا الان هم کار خیلی بزرگی کردیم ولی هنوز چیزی تمام نشده و دوست داریم که تمام بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. رقبای بسیار سختی در بالای جدول داریم. تراکتور، فولاد و آلومینیوم اراک تیم های بسیار خوبی هستند. سه تیم بالای جدول هم که دیگر شرایطشان مشخص است. با توجه به اینکه  سال دومی است که به لیگ برتر آمده ایم رقابت کردن سخت است ولی ما خوب پیش رفتیم.

علیزاده در مورد دیدار آینده گل گهر با شهر خودرو گفت: شهر خودرو تیم خوب و با برنامه ای است و آقای رحمتی  تیم خوبی جمع کرده و بازی سختی در مشهد داریم در هر  حال آنها در مشهد مقابل پرسپولیس به تساوی دست یافتند و این موضوع نشانگر قدرت  آن‌هاست. ما هم ۱۰۰ درصد  برای سه امتیاز می‌رویم ولی باید حواسمان به ضد حمله های تیم پدیده باشد چون با  برنامه این کار را انجام می دهدند. امیدوارم دست پر برگردیم تا در یک ماه تعطیلی بعدش یکدست تر و هماهنگ تر شویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋