دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دو بازیکن تیم بادران جراحی کردند

دو بازیکن تیم بادران جراحی کردند

دو بازیکن تاثیر گذار تیم بادران در فصل اخیر به دلیل پارگی رباط صلیبی پای خود را جراحی کردند تا در ماه های آینده بار دیگر شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.

به گزارش ورزش، رضا هاشمی زننده گل دوم تیم بادران در بازی با آرمان گهر سیرجان در جریان این بازی مصدوم و تعویض شد و بعد از گرفتن عکس از پای خود متوجه شد که رباطش پاره شده است و باید جراحی کند که این کار را انجام داد و در ادامه پویا سیف پناهی که یکی از مدافعان باتجربه بادران به شمار می رفت در جریان تمرینات این تیم از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و در نهایت او هم مثل رضا هاشمی مجبور شد پای خود را جراحی کند. بادران دو سه هفته ای که است که این دو بازیکن تاثیر گذار را در اختیار ندارد.

دو بازیکن تیم بادران جراحی کردند

دو بازیکن تیم بادران جراحی کردند

علاوه بر این دو بازیکن مهرداد طهماسبی دروازه بان بادران و دانیال جهانبخش مدافع راست این تیم مصدوم هستند و به نظر می رسد همانند دو  سه هفته گذشته در بازی با شاهین شهرداری بوشهر هم قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود. بادران با حضور در رده ی دوم جدول یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بشمار می رود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋