دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علی منصور مامور مهار هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

دربی همزمان سرخابی در اراک؛ علی‌منصور مامور مهار هافبک سابق پرسپولیس! (عکس)؛ انتقادات سرپرست پدیده کار را به جایی رسانده بود که سرمربی آلومینیوم به سراغ آرام کردن بادامکی در جدال دیروز رفت.

به گزارش ورزش، در کادرفنی پدیده که عموماً چهره استقلالی از جمله مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و اشکان نامداری به چشم می‌خورند، حضور هافبک سابق پرسپولیس در نوع خود جالب‌توجه است؛ حسین بادامکی که در کسوت مدیر تیم فعالیت دارد و روز گذشته اعتراضات تندی را علیه داور بازی پدیده و آلومینیوم بارها از گوشه زمین مطرح کرد.

بادامکی که به سوت دمیده شده از سوی حسین زیاری اعتراض زیادی داشت، بارها به لب خط آمده و اعتراض خود را به داور انجام می‌داد؛ اعتراضی که در نهایت برای او یک کارت زرد به همراه داشت. اما اتفاق عجیب در یک صحنه حضور سرمربی آلومینیوم که در برهه‌ای در نقش هافبک استقلال در میدان بازی می‌کرد، برای مهار حسین بادامکی در گوشه زمین بود.

علی‌منصور مامور مهار هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

علی‌منصور مامور مهار هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

علیرضا منصوریان حسین بادامکی را در آغوش خود حفظ کرد تا مانع از اعتراض او به زیاری شود؛ اتفاق جالب‌توجهی که در ورزشگاه امام خمینی اراک و همزمان با دربی پایتخت میان دو هافبک سابق سرخابی‌ها شکل گرفت و شکار عکاسان هم شد تا به یکی از سوژه‌های تقابل آلومینیوم و پدیده بدل شده باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋