دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فوتسال زنان: من می خواهم صدرنشین شوم

فوتسال زنان: من می‌خواهم صدرنشین شوم

رقابت داغ از جنوب تا مرکز و شرق؛ فوتسال زنان: من می‌خواهم صدرنشین شوم!؛ هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان فردا پیگیری می‌شود و احتمال تغییر در معادلات صدر جدول وجود دارد.

به گزارش ورزش صبح فردا و از ساعت 11، سوت آغاز سومین هفته از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان دمیده خواهد شد، رقابت‌هایی که در پایان دو هفته گذشته تیم پالایش نفت آبادان با 4 امتیاز توانسته صدرنشین باشد و هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا با سه امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند و ملی‌حفاری اهواز نیز با یک امتیاز قعرنشین و جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

پالایش نفت آبادان برای تثبیت صدرنشینی خود فردا در مشهد باید به میدان برود و در اولین تجربه میزبانی مشهدی‌ها در مرحله نهایی به مصاف هیات فوتبال خراسان رضوی می‌رود؛ روی کاغذ شانس مشهدی‌ها برای پیروزی با وجود ستارگان پرشمار بیشتر است اما نرگس علوانی و شاگردانش نشان داده‌اند که با انگیزه فراوانی به دنبال شگفتی‌سازی و قهرمانی هستند و برد آن‌ها هم در مشهد دور از انتظار نیست، چرا که به دبنال حفظ شکست‌ناپذیری خود هستند.

در دیگر بازی این هفته هم سایپا در اولین تجربه میزبانی خود در مرحله نهایی باید به مصاف تیم متحول‌شده ملی‌حفاری اهواز برود؛ ملی‌حفاری پس از گذراندن یک هفته پر سر و صدا حالا فروزان سلیمانی را روی نیمکت خود می‌بیند و خبری از مینا بارانی نیست. باید دید این تحول می‌تواند ملی‌حفاری را از جایگاه چهارم جدول نجات بدهد یا شاگردان شهناز یاری پس از تساوی هفته گذشته با نفت آبادان، می‌توانند با توجه به دیدار مستقیم نفت و هیات فوتبال، با پیروزی به صدر جدول صعود کنند.

برنامه هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان:


هیات فوتبال خراسان رضوی - پالایش نفت آبادان
سایپا تهران - ملی‌حفاری اهواز

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋