دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره سابق بارسلونا گزینه هدایت العین (عکس)

فان برونکهورست این بار در غرب آسیا؟!؛ ستاره سابق بارسلونا گزینه هدایت العین (عکس)؛ العین امارات که در این فصل در رده ششم لیگ امارات ایستاده گزینه های جذابی را برای هدایت مطرح کرده است.

به گزارش "ورزشه سه"، العین امارات در این فصل نتیج مطلوبی نگرفت و در پلی آف لیگ قهرمانان مقابل فولاد ایران حذف شد و به مرحله گروهی نرسید. این تیم همچنین با ۴۱ امتیاز و ۱۶امتیاز فاصله تا صدر در میانه جدول و رتبه ششم ایستاد تا سکان هدایت این تیم از پدرو امانوئل گرفته شود.

چهار گزینه برای هدایت بنفش پوشان امارات مطرح شده است. در این لیست یک مربی از اروپای شرقی، روی ویتوریای پرتغالی، رازفان به چشم میخورد و جذاب ترین گزینه نیز فان برونکهورست هلندی است که ستاره اسبق بارسلونا محسوب میشود.

ستاره سابق بارسلونا گزینه هدایت العین (عکس)

جیوانی فان برونکهورست در سال 2017 با فاینورد به مقام قهرمانی رقابت های اردیویسه هلند دست یافت تا نوید ظهور یک مربی فوق العاده را بدهد. او پس از فاینورد مقطعی در پایه های منچستر سیتی کار کرد و پس از آن به قاره آسیا آمد. او در سوپر لیگ چین و از سال ۲۰۲۰ سرمربی گوآنژو آر اند اف شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋