دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دغدغه مهم این روزهای تیم های اروپایی چیست؟

افزایش اهمیت طراحی لباس؛ دغدغه مهم این روزهای تیم های اروپایی چیست؟؛ طراحی البسه جدید تبدیل به یکی از دغدغه های باشگاه های فوتبال در سراسر جهان شده است.

دغدغه مهم این روزهای تیم های اروپایی چیست؟

به گزارش ورزش، باشگاه ها یک سال را برای انتخاب لباس ها صرف کرده و به دنبال طراحی هستند که فروش را در خانه و در سطح بین المللی افزایش دهد. باشگاه گرانادا فرایندهای انتخاب برای لباس های جدید را توضیح داده و در مورد همچنین تصمیم گیرندگان کلیدی، نقش شبکه های اجتماعی، تاثیر اقتصادی و فازهای پیشرفت و راه اندازی صحبت کرده است.

 

معدود مواردی می تواند خیلی زود فلسفه یک باشگاه فوتبال را مانند لباس های تیم ها تعریف کند. رنگ ها و طرح های مورد استفاده توسط بازیکنان و طرفداران، تاریخ باشگاه را منعکس کرده و هویت بصری بی نظیر ایجاد می کنند. هر فصل، رونمایی از لباس های جدید یکی از غیر قابل پیش بینی ترین اتفاقات برای طرفداران است و بسیاری از آنها علاقمندند پیراهن های مورد علاقه خود را به منظور حمایت هم در طول مسابقات و به عنوان بخشی از تیپ روزمره خود تهیه کنند.

 

با توجه به اینکه پیراهن های فوتبال وارد جهان مد خیابانی شده، باشگاه های فوتبال هر ساله در انتخاب طرح هایی که علاقه طرفداران را برانگیخته و فروش را افزایش دهند، بیشتر تمرکز می کنند. در کنار فروش بلیط، حامیان مالی و پخش تلویزیون، فروش کالا نیز می تواند موید بخش مهمی از رشد اقتصادی باشگاه باشد و فروش لباس بخش مرکزی این طرح است. باشگاه ها با فروش لباس های جدید در داخل و خارج از اسپانیا می توانند فرصت های قابل توجهی برای عرضه خود در بخش بین المللی ایجاد کنند.

 

انتخاب طراحی لباس و جنبه های ضروری

 

تیم ارتباطات گرانادا در این مورد توضیح داد. "لباس خانگی همیشه با استانداردهای تیم، هویت و ارزش های باشگاه ارتباط دارد. مهمترین موضوع هویت، یعنی آنچه طرفداران به آن افتخار کرده و هواداران در سطح جهانی یک باشگاه را با آن بشناسند، خواهد بود. با آغاز کار بعد از قبول این مفهوم، ما باید تعادل داشته و یک نقطه دیفرانسیل را علامت گذاری کنیم تا لباس ما هر ساله جذاب تر، تماشایی تر و نمادین تر باشد.

 

دغدغه مهم این روزهای تیم های اروپایی چیست؟

 

نوارهای قرمز افقی قرمز و سفید باید در لباس خانه وجود داشته و عوامل دیگر شامل انتخاب یک پارچه سبک و راحت نیز در نظر گرفته شود

 

این باشگاه افزود: "ما همیشه سعی می کنیم به طور کامل توازن را رعایت کرده تا اطمینان حاصل کنیم که دلیل خرید این لباس یا تمایل به استفاده از مدهای روز و یا علاقه به کمک به رشد باشگاه باشد."

 

همکاران کلیدی و نقش گوش دادن به افکار کاربران شبکه های اجتماعی

 

برخی از باشگاه ها در هنگام انتخاب طراحی جدید به شدت مسائل امنیتی را دنبال می کنند و در گرانادا تنها سه نفر از پروسه طراحی لباس فصل بعد خبر دارند.

 

پس از طراحی، شبکه های اجتماعی به ویژه در هنگام رونمایی نقش اساسی در موفقیت لباس ها را بازی می کنند. آنجاست که باشگاه ها می توانند متوجه بازخورد واقعی در مورد طرح های جدید از طریق کانال های رسمی بشوند.

 

تیم گرانادا در ادامه می گوید: "شبکه های اجتماعی مجرای ارتباطی بوده و به ما اجازه می دهد تا مکالمه ای دو طرفه با طرفدارانمان داشته باشیم، این روند که اطلاعات زیادی برای باشگاه در مورد چگونگی استقبال از البسه فراهم می کند. البته در بسیاری از موارد آنچه که مورد بسیاری از انتقادات در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، در واقع حجم فروش بسیار بالایی تولید می کند. مهم این است که این لباس ها توجه مخاطبان ما را جلب کند."

 

دغدغه مهم این روزهای تیم های اروپایی چیست؟

 

لباس سوم: فرصتی برای نوآوری

 

در راستای این اهداف، باشگاه ها نیز به شدت در البسه جدید اط راحی جسورانه ای بهره گیرند. زیبایی هویت بصری می تواند قادر به جلب رضایت هواداران باشد، اما البسه اول اغلب برگرفته از رنگ های باشگاه بوده و انعطاف پذیری کمی در هنگام انتخاب رنگ و طراحی وجود دارد.

 

به دلایل قانونی، لباس دوم نیز باید نسبتا با طراحی محتاطانه و رنگ تیره تر باشد تا آن باشگاه به راحتی بتواند در بازی های خارج از خانه از آن استفاده کند.

 

اما حالا در طراحی لباس سوم برای باشگاه های بزرگ فوتبال، فرصت برای خلاقیت بیشتر هم وجود دارد. بر این اساس، باشگاه ها انرژی بیشتری را برای طراحی لباس سوم که البته هر سال متفاوت و منحصر به فرد است مصرف می کنند. در گرانادا در هنگام طراحی کیت سوم خود، توجه به مواردی چون رنگ و طراحی ضروری است، زیرا این جنبه ها تکامل و نوسازی یک باشگاه را نشان می دهد.

 

مدیران باشگاه افزودند: "تولید کیت سوم توام با ریسک بیشتر و استفاده از تخیل در طراحی است. همچنین با طراحی لباس سوم شما از ذائقه و تمایل هواداران خود آگاهی یافته و می توانید از این اطلاعات برای طراحی لباس اول فصل بعد بهره بگیرید. به عنوان مثال ما امسال از تن های فلورسنت استفاده کرده و شرایط کاملا متنوعی را برای طرفدارانمان مهیا کردیم."

 

محتوای اختصاصی ورزش با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋