دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمار فاجعه بار مائوریتو؛ ایکاردی در راه جدایی

آمار فاجعه بار مائوریتو؛ ایکاردی در راه جدایی

مائورو ایکاردی در این فصل لیگ قهرمانان عملکرد خوبی نداشت و نتوانست مانع حذف تیمش برابر منچسترسیتی بشود.

به گزارش ورزش، پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست در مجموع 4-1 مقابل منچسترسیتی از لیگ قهرمانان کنار رفت. ایکاردی در بازی برگشت این دیدار در ترکیب ثابت قرار گرفت و البته در اواخر بازی و در شرایطی که پاری سن ژرمن به گل هم نیاز داشت از سوی مائوریسیو پوچتینو تعویض شد. ایکاردی در این دیدار نه در خلق موقعیت و نه حتی ارسال یک پاس کلیدی توفیقی نداشت.

 

آمار فاجعه بار مائوریتو؛ ایکاردی در راه جدایی

 

در کل مائورو ایکاردی تنها در سه مسابقه پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان این فصل بازی کرد. مائوریتو در این سه دیدار حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشده و فقط یک ضربه به سمت دروازه حریف آنهم در جریان بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بارسلونا نواخت. البته ایکاردی در لیگ قهرمانان فصل 2019/2020 پنج گل به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا به فینال این رقابت ها برسد. البته در دیدار نهایی توماس توخل حتی یک دقیقه هم به ایکاردی بازی نداد و او جدال مقابل بایرن مونیخ را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

این عملکرد باعث افزایش شایعات در مورد آینده مائورو ایکاردی شده و ممکن است دیدار مقابل منچسترسیتی آخرین بازی او با لباس پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان بوده باشد. اخبار حاکی از احتمال بازگشت ایکاردی به سری آ و احتمال انتقال به تیم هایی چون رم، یوونتوس یا میلان بوده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋