دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سوپرگل سعید به سبک عزت اللهیِ بزرگ (عکس)

برتری وایله با شوت تماشایی هافبک ایرانی؛ سوپرگل سعید به سبک عزت اللهیِ بزرگ! (عکس)؛ تیم وایله در روز گلزنی سعید عزت اللهی توانست حریف خود را با نتیجه پرگل چهار بر دو مغلوب کند.

به گزارش ورزش، دیدار تیم‌های وایله بولدکلاب با سوندرجیسک در حالی برگزار شد که وایله برای قرارگیری در رتبه هفتم نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی داشت. کنستانتین گالکا سرمربی این تیم، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد تا او مثل دیگر مسابقات فیکس باشد.

عزت اللهی که هفته گذشته با یک پاس گل و تاثیرگذاری روی گل دیگر تیمش، برای وایله درخشیده بود، امروز هم نمایش درخشانی را ارائه کرد و توانست نرخ 78% پاس صحیح را ثبت کند. ارزش این آمار زمانی مشخص می‌شود که او 70% پاس هایش را به بازیکنان خودی حاضر در زمین حریف ارسال کرد.

سوپرگل سعید به سبک عزت اللهیِ بزرگ (عکس)

نیمه اول این بازی با پیروزی 1-0 وایله روی گل دقیقه 45 آلان سوسا به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم سوندرجیسک گل را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. بازی با همین نتیجه پیش می‌رفت تا این که عزت اللهی توپ را از میانه میدان گرفت و پس از حمل آن تا نزدیکی های محوطه جریمه، با شوتی استثنایی توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ دانمارک را به نام خود ثبت کرده باشد.

عزت اللهی که از سومین گل فصل خود بسیار شادمان به نظر می‌رسید، برای نمایش خوشحالی خود به ثبت دوربین رفت و با نمایش یک قلب، این گل را جشن گرفت. پدر او، در دوره بازی اش برای ملوان نیز به همین شکل چند گل را زده بود و به نظر می‌رسد عزت اللهی هم با این شادی، گل را به پدرش تقدیم کرده است.

سوپرگل سعید به سبک عزت اللهیِ بزرگ (عکس)

در ادامه بازی ساندرجیسک یک گل دیگر هم زد اما بازیکنان وایله با دو گل آلان سوسا و لوکاس انگل بازی را به نفع خود خاتمه دادند و در روز گلزنی هافبک ایرانی، پیروز از زمین خارج شدند.

عزت اللهی در این بازی شش کنش دفاعی داشت و همچنین در 5 دوئل به برتری رسید تا یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋