دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برادر پرویز مظلومی درگذشت

برادر پرویز مظلومی درگذشت

تسلیت به سرمربی سابق استقلال؛ برادر پرویز مظلومی درگذشت؛ عباس مظلومی پیشکسوت فوتبال خوزستان و باشگاه تاج آبادان دار فانی را وداع گفت.

این فوتبالیست مطرح فوتبال خوزستان در سال‌های قبل از انقلاب جزو بازیکنان اصلی تیم معروف تاج  بود و کنار بازیکنان بزرگی چون مهدی غفاری، جلیل رسایی ، قاسم فلاح زاده ، منصور رشیدی ، عبدالعلی بیت سیاح و ... چندین دوره قهرمانی استان را با پیراهن تاج اهواز به دست آورد.


در دالان تاریخ فوتبال آبادان که به عقب برگردیم به ورزشکاران و افرادی می‌رسیم که تاریخ فوتبال این شهر  را نوشته اند، عباس مظلومی یکی از چند برادر فوتبالیست خانواده مظلوم تنگستانی است . وی برادر مرحوم غلامحسین و پرویز ستاره های قبل از انقلاب فوتبال خوزستان و کشور بود.

برادر پرویز مظلومی درگذشت

عباس مظلومی در کنار فوتبالیستهای بزرگ دهه40آبادان که پست تخصصی اش دفاع راست بود، ابتدا با تیم 25شهریور فوتبالش را شروع و با تاج  نیز به پایان رساند و قصه وفاداری به پیراهن آبی شهرش را به خوبی معنی کرد.

ورزشدر گذشت پیشکسوت فوتبال کشور و باشگاه تاج ابادان را به خانواده محترم ایشان خصوصا پرویز مظلومی و جامعه فوتبال تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋