دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جام حذفی؛ هدفی که برای نساجی مهم نبود

حذف از جام حذفی برای تیم نساجی دردناک نبود به این خاطر که هدف نساجی چیزی مهمتر از موفقیت در جام حذفی است. بقاء در لیگ برتر.

جام حذفی؛ هدفی که برای نساجی مهم نبود

به گزارش ورزش، حتی اگر نساجی، ملوان را شکست می داد و به جمع 8 تیم برتر مسابقات می پیوست اهمیتش کمتر از بقاء در جدول رده بندی لیگ برتر بود و به واقع این روزها برای تیم مازنی مهمتر از موفقیت در جام حذفی ماندن در جمع تیم های لیگ برتری است و هیچ موفقیتی نمی تواند برای ساکت الهامی و شاگردانش مهمتر از این موضوع باشد. 

البته نساجی در مرحله ی قبل و بعد از شکست سایپا بی اندازه شادی کرد و این شادی به این خاطر بود که مدت ها در لیگ برتر پیروز نشده بود و پیروزی در این بازی طلسم ناکامی های تیم مازنی را شکست و حتی موجب شد ساکت الهامی هم بی اختیار اشک بریزد. اما یک واقعیت مهم در این بین وجود دارد؛ ماموریت مهم شاگردان ساکت الهامی در هفته های پیش رو نتیجه گیری در بازی های لیگ برتر و ماندن در جمع این تیم هاست. نساجی حتی اگر ملوان را شکست می داد و در ادامه ی مسیر هم حریفان را از پیش رو برمی داد و به فینال بازی ها صعود می کرد اما در جمع تیم های لیگ برتر نماند هیچ فایده ای برای قا ئمشهری ها نخواهد داشت. آنها که برای صعود تیم به سطح اول فوتبال کشور 24 سال صبوری کردند حالا مهمترین نکته برایشان ادامه ی حضور تیم در جمع تیم های لیگ برتری است. 

و البته در بازی با ملوان، نساجی تلاش وافری برای کسب پیروزی داشت و از این بازی درس های خوبی گرفت. اینکه در هفته های باقی مانده مهم ابتدا گل نخوردن است و برخی تیم ها بعد از رسیدن به گل با دفاع چند لایه در صدد حفظ نتیجه هستند و این سبک از بازی کار را برای نساجی به منظور نتیجه گیری سخت خواهد کرد. حذف از جام حذفی یک جورهایی برای نساجی خوب هم شد به این خاطر که از این پس همه نیروی خود را در لیگ برتر متمرکز خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋