دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نظرمحمدی: فاجعه در یک قدمی سپیدرود قرار دارد

نمی شود تمام فشار روی یک نفر باشد؛ نظرمحمدی: فاجعه در یک قدمی سپیدرود قرار دارد؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید اگر از این تیم حمایت نشود ممکن است به دسته پایین تر سقوط کند.

نظرمحمدی: فاجعه در یک قدمی سپیدرود قرار دارد

به گزارشورزش، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود که تیمش  به تازگی بحران کرونا را پشت سر گذاشته و حالا پس از مدتی بازیکنان این تیم دور هم جمع شده اند، بیان کرد: مشکل بزرگی که سپیدرود با آن دست به گریبان است و آرامش باشگاه را سلب کرده مشکلات فراوان مالی و مالکیتی است و مدیرعامل ما بسیار تنهاست و مسئولان پیش از اینکه اتفاق ناخوش آیند دیگری در سومین سال متوالی برای سپیدرود بیفتد به داد ما برسند.


وی با بیان اینکه به دلیل عدم مدیریت صحیح و حمایت مسئولان سبب شد تا این تیم از لیگ برتر به دسته اول و بعد دسته دوم سقوط کند، ادامه داد.: امروز فقط مدیرعامل باشگاه سیدمهدی آقازاده کنار سپیدرود است. از مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار محترم، نمایندگان مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر می‌خواهیم که به کمک تنها تیم مرکز استان گیلان بیایند و این حمایت امروز یک وظیفه اجتماعی است و این عزیزان باید از تیم اول شهر رشت حمایت کنند.


نظرمحمدی در ادامه با اشاره به جایگاه سپیدرود در میان مردم رشت و استان گیلان عنوان کرد:  سپیدرود تیم اول و هویت شهر رشت است که در خانه و دل تک تک مردم رشت حضور دارد و پایگاه اجتماعی دارد و اگر به کمک سپیدرود که امروز مظلوم و تنها واقع شده نیایند هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایج خوب ما ادامه داشته باشد و نمی‌شود تمام فشار یک باشگاه روی دوش مدیرعامل جوان باشد و باید دست سپیدرود و مدیریتش را گرفت.


وی با هشدار اینکه اگر سپیدرود حمایت نشود خطر سقوط سوم هم وجود دارد گفت: باشگاه در مذاکره با من احساس خطر سقوط داشت و از من خواست که تمام تلاشم را برای حفظ تیم انجام دهم و از کادرفنی و بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و حالا ما چشم انتظار همت و حضور مسئولان هستیم.


سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ارتباط با برتری سپیدرود رشت برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: مسابقه سنگینی بود و مس نوین پس از مسابقه جام حذفی مقابل پرسپولیس از نظر شخصیتی متفاوت شد و در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت و در این مسابقه برای 3 امتیاز به رشت آمده بود و شرایط ما هم نسبت به دیدار قبلی که بازیکنان به‌دلیل بیماری کرونا حضور نداشتند بسیار بهتر بود.


نظرمحمدی که با تسنیم گفتگو کرده شرایط فنی تیمش را مطلوب دانست و گفت: استرس به دلیل عدم نتایج مناسب در فصل جاری از یک سو و فشار روانی که بیماری کرونا بر روی مجموعه تیم گذاشته بود تیم را از نظر روحی به چالش کشیده بود و در مسابقه قبلی به‌همین دلیل نتوانستیم نتیجه بگیریم و تمام زحماتی که در ابتدای نیم فصل با بیش 17 جلسه تمرینی پرفشار در 9 روز برگزار کرده بودیم، بدنه اصلی ما دچار افت شد. بیشتر از برد خوشحالی من از این است که تیم ما در این دو بازی میل به پیروزی و سختکوشی در آن حرف اول را می زند و در این بازی دروازه ما هم بسته ماند که اتفاق خوبی بود و نشان از شخصیت تیمی سپیدرود دارد؛ بازیکنان ما نشان دادند که جایگاه ما اینجا نیست و با استمرار این اتفاق ما می توانیم روزهای امیدوار کننده‌ای را در لیگ سپری کنیم.


سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با انتقاد از شرایط داوری بر علیه تیمش تصریح کرد: در هر دو بازی سپیدرود برابر اسپاد و مس نوین تیم داوری بسیار ضعیف بود و دوست دارم با اعضای دپارتمان داوری این دو مسابقه را تماشا کنم تا ببینند سپیدرود چقدر از داوری متضرر شد. همین امروز پنالتی محرز را برای ما نمی‌گیرند و در عین تعجب به بازیکن ما کارت می‌دهند و من مطمئنم که جار و جنجال کادر تیم مقابل روی داوری تاثیر گذاشت و خداروشکر که حضور آقای داوود رفیعی موجب شد که بازی به جنجال کشیده نشود و مدیریت کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋