دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برای امباپه بهترین ها را آرزو می کنم اما نه مقابل سیتی

برناردو سیلوا:؛ برای امباپه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما نه مقابل سیتی؛ برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، کیلیان امباپه یکی از بهترین بازیکنان دنیا می داند.

برای امباپه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما نه مقابل سیتی

به گزارش ورزش، کیلیان امباپه و برناردو سیلوا در حالی چهارشنبه شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پیش از این در ترکیب موناکو با هم هم تیمی بوده اند. مسیر آنها بعد از چند سال دوباره به یکدیگر برخورد کرد اما این مرتبه امباپه و برناردو مقابل هم بودند نه در کنار هم.

ستاره پرتغالی منچستر سیتی اکنون در مصاحبه ای درباره تقابل با کیلیان امباپه می‌گوید: " بازی در مقابل او دشوار است. من کنار امباپه و در مقابلش بازی کرده‌ام. البته خیلی بهتر است که در کنار او بازی کنم. او بازیکن بسیار بزرگی است.

برای امباپه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما نه مقابل سیتی

برای امباپه بهترینها را آرزو می کنم البته به جز مرحله نیمه نهایی در مقابل ما. من بسیار خوشحالم که می بینم او دوران فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد و می‌توانم بگویم که امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است."

برناردو سیلوا درباره تقابل برگشت با پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: "ما با همان ایده ای که در بازی رفت حاضر شدیم به سراغ مسابقه برگشت خواهیم رفت. اگر 90 دقیقه برای دفاع از نتیجه بازی رفت تلاش کنیم قطعاً ناک اوت خواهیم شد. باید تلاش کنیم، توپ را حفظ کنیم، حمله کنیم و گل بزنیم. ما با تیم بزرگی روبرو هستیم و اگر به آنها وقت و فضا بدهیم بسیار خطرناک خواهند بود. ما اعتماد به نفس زیادی داریم اما در عین حال می دانیم که مقابل تیم بزرگی قرار می‌گیریم."

برای امباپه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اما نه مقابل سیتی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋