دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)

محمد محبی در دقیقه 115 دیدار برابر خوشه طلایی به خوبی از پاس دقیق شهببازاده نهایت استفاده را برد و گل برتری تیمش را ثبت کرد.

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)

به گزارش ورزش، اگر مقاومت شاگردان وحید بیاتلو که نمایش جانانه ای در طول مسابقه ارائه کرده بودند، چند دقیقه بیشتر ادامه داشت، معلوم نبود که در ضربات پنالتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و شاید سپاهانی ها حذف شده بزرگ مرحله یک هشتم نهایی لقب می گرفتند.

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)


با این حال بازیکنان سپاهان که می دانستند اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، شرایط برای آنها سخت خواهد شد، تا دقایق پایانی بازی دست از تلاش برنداشتند و سرانجام روی پاس دقیق و استثنایی سجاد شهباززاده که در عمق برای محمد محبی فرستاده شد و چند مدافع خوشه طلایی را جا گذاشت، موفق شدند با حرکت تکنیکی این بازیکن و با یک پا دو پایی که به خزائی فرد دروازه بان خوشه طلایی زد، بدون اینکه ضربه دیگری به توپ بزند، دروازه نماینده شهر ساوه را باز کند.

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)

لحظه خوشبختی سپاهان در ساوه (عکس)


پس از این گل شاگردان وحید بیاتلو که امیدشان را برای پیروزی در مسابقه از دست داده بودند، روی حرکت خوب یاسین سلمانی و ضربه سجاد شهباززاده گل دوم را هم در دقیقه 119 وارد دروازه خوشه کردند تا این دیدار که می رفت به ضربات پنالتی کشیده شود، با پیروزی 2 بر صفر شاگردان محرم نویدکیا خاتمه پیدا کند.


عکس‌ها از روابط عمومی باشگاه سپاهان

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋