دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهریار به دنبال رسیدن به رکورد اولونگ

مهاجم پرسپولیس در راستای هدفی که توسط کادرفنی این تیم برای خرید وی دنبال شد، توانست در نقش گلزن برتر سرخ‌ها در آسیا ظاهر شود.

شهریار به دنبال رسیدن به رکورد اولونگ

به گزارش ورزش، شهریار مغانلو که پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط کادرفنی پرسپولیس برای قدرتمند شدن خط حمله این تیم به این تیم اضافه شده بود، توانسته اکنون با چهار گل در صدر گلزنان این تیم ظاهر شود.


مغانلو که بعد از موفقیت در پیکان راهی لیگ پرتغال شد و بعد از نیم فصل حضور در سانتاکلارا به پرسپولیس پیوست، خیلی زود توانست این تیم را در مسیری که در لیگ قهرمانان دنبال می‌کرد، پیش برود. بعد از سه گلی که این مهاجم بلندقامت مقابل گوا به نام خود کرد، برابر الریان در بازی حساسی که سرخپوشان برای صدرنشینی در آن می‌جنگند هم در نقش گلزن ظاهر شد.

شهریار به دنبال رسیدن به رکورد اولونگ

این بازیکن اکنون با چهار گل زده در رده دوم گلزنان قرار گرفته و فاصله ۴ گله با اولونگ از الدحیل را دنبال می کند. باید دید شهریار قادر خواهد بود بعد از صعود تیمش به مراحل بعدی این فاصله را جبران کند و به عنوانی ارزشمند در آسیا دست یابد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋